Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hva er det snåleste som far har kommet med på sykehuset, enten da dere dro for å føde, eller på besøk etterpå? Jeg hørte om en som tok med doruller,tamponger og stringtruser til samboeren som nettopp hadde født:) <---hun ba ham ta med noe klær og div. Hehe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Dette var når vi hadde kommet hjem fra sykehuset, og mannen min sku i butikken for å kjøpe ammeinnlegg. Når han kom tilbake så kom han med slike små, flate bomullsdotter..hehe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Min mann hadde pakket med seg diverse utstyr til seg selv, til overnattingen. Dette skjedde 2 min før vi fløy ut døra, og jeg hadde VONDE rier. Tydelig stressa han da, for da han pakket ut var det badeshorts, barberskum,men ingen høvel, 4 par sokker og to av t-skjortene mine Morsomt:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Hehe,mye rart som skjer i hodet på våre bedre halvdeler tror jeg:) Mannen til venninna mi var så sinnsykt stressa, at da han kom på sykehuset oppdaga han at han enda hadde pysjbuksa på,heheh:) Ikke verdens undergang det da,men han var litt flau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå