Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 vernepleier, og Gud som jeg angrer, kvasiutdanning
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Mangler tre eksamener for hjelpepleien (slutten av graviditeten) Nå er jeg snart tegnspråktolk.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Cand mag hist. er utdanningen. Er faglærer på u.skolen.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 29. januar 2010 #15 Skrevet 29. januar 2010 Barne- og ungdomsarbeider og tolk for døve, døvblinde og døvblitte.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Utdannet gartner. Bachelor i økonomi neste. gartnerutdannelsen var egentlig ganske ubrukelig til annet enn hobbybruk. dårlig med jobber, ihvertfall de interessante.
Cat.68 Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor angrer du anonym 22,27? Jeg tenkte muligens hoppe på det til høsten og ta det som et delstudie slik at jeg kan jobbe ved siden av. Hva er det med utdanningen du mener mangler. Jeg kan jo velge mellom vwernepleie eller sykepleien, men så arbeider jeg med fysisk og fysisk utvikklingshemmede og ønsker jo å fortsette på den jobben jeg har , fast med større kompetanseområde,.Derfor enkte jeg vernepleie passet best, fortell meg gjerne tankene dine rundt dette.Det er jo inntressant å se hva du mener mangler, for kanskje det lønner seg å ta sykepleien likevel da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå