Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 jeg er dødsforelska i en venn. vi omgåes nå da (selvsagt) som venner..prater og tuller. går på kaffe osv. tror ikke han ser på meg som noe mer liksom.. men hvordan skal jeg gå frem for å se om jeg kan "sjangse" på han? hvis jeg gir han sexy, lure blikk..tilfeldige berørnger..flørte litt..tror dere det kan hjelpe? og tror dere da det kan "snu" i han? at han på en måte plutselig oppdager at jeg kan faktisk bli mer enn en venn? vil ikke prate med han om dette..så må gjøre det på sånne lure måter..hehe. tips? eller hva tror dere?
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har ikke erfaring med slikt, men instinktivt tenker jeg at jeg hadde drukket meg full og tafset på han. Om det ikke funker kan du skylde på fylla.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 drikk dere full og god og se om noe skjer da som du kan spinne videre på.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 de fleste gutter "snur" vel da kansje. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå