Yasmine28 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg og samboren min har vært sammen i tre år nå,jeg vil gjerne gifte meg med han å få alt på plass før vi kan få barn. noen ganger sier han at han vil gifte seg og noen ganger sier han at han ikke er klar,og vil gjerne vente litt,men barn er han klar for. til info,jeg har vært gift og har et barn på 4 år.Noen ganger sier han at nei du har vært gift og prøvd det hva vil du mer........Har noen opplevd det samme.del dine erfaringer med meg plzzzzz...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror det kan være mange grunner til at man ønsker å gifte seg. Jeg vet ikke hvorfor du ønsker å gifte deg, men jeg syns uansett at hans argument om at han ikke er klar er rimelig fasinerende. Å få barn er jo mye mer bindende enn det er å gifte seg. Dere må nok snakke sammen: Hvilken grunn er det til at han ikke vil gifte seg? (Har han ikke lyst på festen? Synes han det er for dyrt? Synes han at han blir "andre"-valget siden du allerede har vært gift?) Jeg har selv vært gift tidligere, og jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å gifte meg igjen. Jeg synes liksom at jeg har vært gift, og demonstrert at jeg ikke er i stand til å love noen å være sammen med de for alltid. (Mener vel at man bare skal gifte seg en gang, og det har jeg allerede gjort.) Samtidig har min kjære aldri vært gift, og jeg synes at det er egoistisk av meg å nekte han et bryllup fordi jeg har tatt dumme valg tidligere. Det blir nok bryllup etterhvert, men jeg trenger kanskje enda litt mer tid å komme meg. (Jeg skulle forøverig aldri ha kjærest eller samboer igjen heller, da det ble slutt med min eksmann.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå