Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har nå innsett at jeg er nødt til å få fjernet mine mørke, sjenerende hår på overleppa. I flere år har jeg bleket hårene, men nå synes jeg ikke det er så effektivt lengre. Har tenkt mye frem og tilbake på hvordan jeg skal bli "kvitt" hårene, og har vel landet på at voksing av barten bør være noe for meg. Har aldri gjort det før, og det eneste som gjør at jeg fremdeles nøler litt er etterveksten... Når hårene begynner å vokse ut igjen, er det slik at dere da ser svarte prikker på overleppa (dvs ny-hårene som er på tur ut igjen)? Hvis ja, hva gjør dere i så tilfelle fram til hårene er lange nok til å vokses på nytt? Er redd for at jeg blir gående rundt med en tydelig "minibart" fram til neste voksing. Er jeg på villspor når jeg tenker at dette kan være et potensielt scenario? Kan forresten nevne at hårene jeg har ikke er spesielt tykke, de er bare mørke, mange og relativt lange. Håper på mange tilbakemelding fra rutinerte hårvoksere der ute Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141355279-spm-til-dere-som-vokser-overleppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå