beggeto Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 helst ikke spekemat eller muggost eller noe sånn siden jeg er gravid. Må ikke ta for lang tid å lage (til 5 personer)
duracellmamma Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 deviled eggs = altså fylte egg... en hit på bursdagen til mamma
Collette Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Rekecoctail? Fylt avocado? Melbatoast med noe godt?
solita 06 Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 En god suppe? Ertesuppe laget av selskapserter og moset, nydelig grønn suppe med litt creme fraiche. Gulrotsuppe med ingefær, nydelig oransj suppe. Varmende og styrkende. (ingefær er fint mot kvalme. Hvis du er plaget ;-))
trusty Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 skagensalat er nydelig godt, bare google oppskrift, jeg kutta ut dill for det liker jeg ikke. serveres med ristet pariserloffskiver og en sitronskive eller to, kan pyntes med svat kaviar....frisk og lett start på måltidet.
Dane Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Chilimarinerte reker!! Helt fantastisk forrett som er lett å lage. 1-2 rød chili (finhakket) 2 fedd hvitløk (finhakket) 2-3 ss olje 2-3 ss soyasaus 2ss brunt sukker La rekene marineres i ca 2 timer. Disse danderes så på noen båter avokado og strø over med MYE fersk koriander. Denne er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå