Gå til innhold

Hva tenker dere når dere hører slike kommentarer?

Anbefalte innlegg

Må si at jeg innimellom stusser på enkelte kommentarer her inne. Et eksempel er denne:

"Flotte navn til folk som er trygge på seg selv og bevisst sin stand"

Hva tenker dere? Er dette fleip, eller er tiden skrudd tilbake til 20 - tallet ?

Fortsetter under...

Enig med deg peggy! Men må innrømme at det er enkelte navn jeg syns passer bedre til folk som har en del penger f.eks, enn folk som såvidt klarer å betale gjelda si..

Det hørtes slemt ut ;S kun et eksmpel :P

HA, HA, HA! Nå må jeg le riktig godt av dere :D)))

"Bevisst sin stand" er et fast uttrykk og det mangler ingen i der.

Det var jeg som skrev dette, og det var ironisk ment, fordi navnene som var foreslått, var typisk navn man gav barna i "fine" familier før i tiden.

Av og til blir jeg forskrekket over hvor mange det er her inne som ikke oppfatter ironi.

Annonse

Med tanke på at det har vært endel, etter min mening, merkelig kommentarer her inne, så er det vel ikke rart om en undrer om folk er seriøse eller ikke. Nå var det godt å vite at du ikke var det.

Ironi kan vere vanskelig skriftlig, da man ikke kan høre tonefallet ting er sagt i.

Selv må jeg innrømme at jeg tenker litt slik, ikke nødvendigvis med spesifikke navn, men når en finer til navnet med sære bokstaver, slik en gjorde med etternavn før i tiden. Da lurer jeg på om foreldrene kanskje mener at navnet ikke er "bra nok" skrevet rett fram:)

Sarah Christine Dahlén lyser mindreverdighetskompleks lang vei;)

Legg merke til at jeg har slengt på et emoticon for å ta brodden av utsagnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...