Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Skulle fjernet dette. Tenker på voks, men er redd det kommer værre tilbake. TIPS???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Dette funket for min bart:=) http://www.ellipseklinikken.no/index.php?lang=no Litt dyrt , men effektivt
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg brukte veet voks for ansikt. Kommer ikke verre tilbake, det er akkurat som før. ihvertfall greit hvis du ikke har råd til annen behandling ennå, så funker det veldig bra
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Kan man bruke epilator? Er det noen som vet det? Hilsen en annen hårete anonym..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Ja man kan bruke epilator, men vil ikke anbefale det. Det er seigpining:-)) Voks er raskt og effektivt, og har vel samme effekten som epilatoren? Håra blir jo rivd ut med den og vel?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 jeg anbefaler elektrolyse. jeg har fått fjerne uønsket hårvekst i ansiktet ved hjelp av elektrolyse. nå er det bare noen få veldig lite synlige hår som kommer igjen. herlig. det har hjulpet veldig på selvfølelsen min.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har bare litt lyst dun jeg altså, men nok til at det syntes. Hva er epilator? Så med voks kommer det bare ut igjen det samme? takk for alle svar jenter? HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Da vil jeg anbefale deg Veet wax strips. Enkle og greie. Fåes kjøpt hos HM, Lindex etc.. Jeg benytter dette ca 1 gang per mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå