Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan hjelpe meg ang på dagen man skal teste for eggløsning? På Stork sier de morgen og kveld mens på CTC sier de bare morgen.

Selv har jeg bare testet positiv om kvelden, og så negativt om morgenen igjen.

Sendte spørsmål til CTC og fikk dette til svar: vi aldri se at en kveld LH økningen ikke har vært positiv neste morgen

Blir ikke klok på dette. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141354916-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingenting å sammenligne med altså, det skal sies.. men jeg har hørt flere her på BIM som sier at de har mistet eggløsninger pga at de har brukt billige tester.

Kanskje du kunne vurdert å bytte tester?

Jeg har brukt clearblue sine digitale. Da slipper jeg å tolke streker, og får ett digitalt svar på El..

CFC ønsker kun test på morgen, og da inseminerer de dagen etter positiv test. Om du tester positivt på kvelden tar de imot deg 1,5 døgn etter. (Klarte heller ikke legge fra meg Stork-rutinene)

Men som sagt, har ikke brukt andre tester, så kan kun referere til hva jeg har hørt andre si her de siste årene.. (Huff, da har man vært her lenge)

Vi byttet også til CFC etter 3 forsøk, og da ble jeg gravid på første forsøk. Ut ifra vår regning, og de to graviditetene vi har hatt så har jeg reist ned for tidlig to av forsøkene på Stork, fordi vi testet kveld..

Litt knotete forklart, men kanskje du forstår?

Synes det er betryggende at de scanner på CFC, og at de har leger der. Må også si at jeg absolutt foretrekker å scanne og bruke eggløsningssprøyte.. Hadde det ikke værty for scanning ville vi reist ned to poengløse turer (Cyste den ene gangen, og ingen egg den andre) Så jeg anbefaler absolutt å skaffe seg gynekolog og scanne før reise.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...