Gå til innhold

akk og ve...

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

på dag 27 og vet ikke helt når jeg venter TR for syklusen min er aldri lik fra mnd til mnd. noen mnd på 28 dager og andre på 31/32...er deres syklus alltid på prikken hver mnd, jenter???

har ikke tatt så tungt på vei ennå for er bare i 5 pp, men denne mnd kjente jeg det godt da testen var negativ i dag!!:( for alt har liksom klaffet riktig rundt el,og skapet meg forventninger, men tydeligvis ikke:( MEN, TR kan jo for all del ennå utebli,men tro neppe det.. hvorfor skal det være så vanskelig med nr to?? første satt på 3 mnd hun... jaja:) vi har hvertfall henne da!!:)) bare litt klaging ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...

Da er vi to...jeg vet jo ikke når ikm er engang...fordi jeg har jo gått på p-piller..å sluttet nylig..jeg fikk såklart TR 3-4 dager rett etterpå...

Så who knows når hun dukker opp...jeg vet jo ikke.!!!! ARG!!!!

Jeg går rundt med mens-murringer...og stikninger i eggstokkene:) skal jo egentlig ha eggløsning lørdag i følge kalkulatoeren..men forstår ikke om det gjelder når jeg har hatt en "fake" mens..forstår det ikke bare..rett å slett:P

å TR skal ikke komme før om...over 2 uker..så rart med sånne stikninger da..hvis hun ikke plutselig dukker opp på ekte da:P

Skrevet

Samme her. Varierer fra 32 til 36 dager, og det er leenge å vente de få dagene der i mellom! Hvorfor skal det være så vanskelig med nr én sier jeg bare... ;)

Tre mnd høres jo helt topp ut! Har prøvd i 10 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...