Hellobaby Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hun er snart 8 uker, og jeg har merket at når jeg har pumpa melk ut på flaske til henne, får hun mindre vondt i magen, enn når jeg ammer henne vanlig. Det må jo være noe med sugetaket, men hva skal jeg gjøre med det da? Litt stress å pumpe hele tiden, men enda mer stress å ha en bebis som sliter og skriker mye.. Hun slipper jo å ha vondt, og sover mye bedre, og den våkne tiden kan vi bruke til å leke og kose i stedet for å stresse med magevondten. Det er som dag og natt. Andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det samme oppdaget jeg. Det viste seg at jeg hadde så mye melk at han fikk for mye formelk og for lite ettermelk. Når jeg pumpet ble jo dette blanda, ikke sant, så da gikk alt bra! Fortsatte med flaske, jeg ;-)
Hellobaby Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Uff, ja det skal ikke være enkelt! Men et triks jeg fant utav i går - jeg lener meg godt tilbake i sofaen (meget behagelig òg til og med) sånn at melka ikke spruter. Når hun slapp taket, fortsatte jo bare melka å sprute utover hele ansiktet hennes stakkar... Og tror hun ikke klarte å svelge unna sikkert, sånn at hun nesten "druknet" og måtte hive etter pusten. Uffameg... Derfor slapp hun hele tiden og.. Vi får prøve pupp et par dager nå og se om det blir mindre luft i magen framover. Hvis ikke, kommer jeg og bare til å pumpe ut på flaske og gi henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå