Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Lillesøster.. delt eller sammenhengende?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Kommer an på om du mener lillesøster eller lille søster. Den lille søster trenger ikke være lillesøster
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor i all verden skulle man dele det opp? Hvorfor i all verden skulle man dele opp noe som helst slikt på norsk? Faen, folk er så sløve. Og nei, det har faen ingenting med dysleksi å gjøre. Det er latskap og dumskap.
Mortilbarn Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 ..hæ? Du mener altså ei storesøster som er lita? Som i "min lille søster er tre år eldre enn meg?"
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 hehe nei jeg har ikke dysleksi. skulket bare litt for mye Takk for hjelpa!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Regelen er - har du to ord, som kan settes sammen og lage et nytt ord, skrives det i ett ord. Sommer + ferie = Sommerferie. Lille + søster = lillesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå