Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tok en abort for mange år siden,har en datter som snart blir 8 og en sønn som er 3,og er gravid:) Jeg fikk hjelp av mannen min til å ta ringtesten over magen min,og den pendlet først masse...OG gikk så i sirkel...Hva betyr d?? tror dere at det er 2 der inne??en av hver?? Er vel ikke akkurat d vi hadde håpet på..tenkte jo på å ha en til,men nå ser det kanskje ut til at d blir 2...hjelp! Prøvde også ringen over håndleddet, og der pendlet den først(aborten var sikkert en gutt), gikk så i sirkler (jenta mi på 8 år), pendlet igjen (sønnen min på 3), pendlet så,og gikk i sirkler. Er det noen som har peiling på dette?? Håper på svar:)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2010 dytt dytt:) håper noen svarer:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Tror du kan ta det helt med ro i forhold til tvillinger ihvertfall, sjansen er liten;) Og ikke legg for mye i slike tester, det er jo bare tull hehe.
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 hmm..vet ikke d.. Stemmer jo på de 2 andre barna mine.. Noen andre som har erfaring selv med denne testen??
Known Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Hvis du vil ha svar foreslår jeg en tur til legen/JM så du kan finne ut.. Tviler på at en ring avgjør dette..
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 hmm.. Har faktisk bestillt legetime.skal dit på tirsdag, men synes d bare hadde vært int. å se hva andre tror og ev har erfaring fra..
-HappyHappy- Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tror på¨denne ringen..min mor har fått 3 barn, henne stemte alle på, min søster har fått 2, det stemte og jeg har fått en gutt, det stemte. Ifølge ringen skal jeg ha en jente nå, blir spennende og se. Har også flere venninner som dette har stemt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå