ippemo får augustbaby Skrevet 28. januar 2010 #51 Skrevet 28. januar 2010 Må si jeg humret mer og mer mens jeg scrollet nedover tråden. Klarte ikke helt å bestemme meg for om det var interne spøker jeg har gått glipp av, vinterdepresjoner eller pms på avveie her? Hehe Denne tråden er faktisk dib i et nøtteskall, når jeg tenker meg om!
Tigerpote Skrevet 29. januar 2010 #52 Skrevet 29. januar 2010 Aiai, krangletråd på koselige skravle? Det ser man ikke hver dag. Iallfall ikke jeg, som sjelden spaserer her inne. Moro var det:) Takk for nattlig underholdning, damer.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 29. januar 2010 #53 Skrevet 29. januar 2010 "tror den heldige eier av ett barn bare er dum jeg...virker veldig umoden og ung....nicket sier jo sitt!! Hvordan kan man EIE et barn?? Mitt inntrykk er at det er veldig høy andel av unge, uutdannede mødre her inne....må jo ha et selvhevdingbehov for å rakke ned på andre slik mange her inne tydeligvis har behov for, men når man ikke evner å hevde seg irl får de sikkert bedre selvfølelse av å gjøre det her inne hvor ingen vet hvor små de er i virkeligheten......" Du begynner med å fortelle den heldige eier med å fortelle henne hvor dum, umoden og ung hun er, for så å ha et voldsomt utbrudd om hvor tåpelig det er å rakke ned på andre...
trusty Skrevet 29. januar 2010 #54 Skrevet 29. januar 2010 ja, det vet jeg frøken fryd, men så skrev jeg jo også lengre ned/ i et annet innelegg at jeg er drittlei av all drittslenginga om alt mulig og at jeg derfor tok til motmele.... og jeg skjønner det må være forferdelig provoserende for de som er vant til å ture frem som de vil uten at noen reagerer, men så har de jo nå selv fått se hvordan det er å få slike svar som angriper alt annet enn det temaet handler om, og jammen må jeg si de ble provosert! er faktisk første gang jeg blander meg inn i en slik tråd, nå kom jo det frem at det hele besto på en misforståelse, men det er ofte frekke og spydige svar på innlegg her inne og jeg skjønner bare ikke hvorfor brukere gidder å svare på den måten....hva får de ut av det?? at sjiraff direkte kalte på henne som hun trodde var ufin syns jeg bare var på tide, nå var jo dette basert på en misforståelse, men fader så enkelte svarer og enkelte her inne bare må svelge unna.... jeg har vært her inne siden jeg fikk første mann, det var når sidene var helt nyopprettet, og da var det virkelig et helt annet klima her inne... når jeg kommer over det jeg anser å være dumme innlegg, så går jeg videre- hvorfor noen bare MÅ svare spydig og være ufin kan jeg bare ikke fatte, virker som de får et kick av det jo!! og kommer man til kort med synspunktene sine så angriper man nick, skrivefeil, kroppsfasong etc, etc,etc.... og jeg VET at jeg gjorde det samme, det var også meningen....og jøje meg det provoserte tydeligvis å få tilbake med samme mynt!!
Pengetreet Skrevet 29. januar 2010 #55 Skrevet 29. januar 2010 Kombaya my lord kombaya.. Sånn, nå har jeg sendt positive vibber utover dib. Spent på hvor lenge det varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå