Gå til innhold

Den heldige eier av ett barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du stått opp med feil bein i dag eller er du bare generelt ett hespetre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke lov å si hva man mener?

Skrevet

Jo så absolutt, derfor jeg spør om du alltid er ett hespetre.

Skrevet

Ett? I motsetning til to?

Skrevet

Ja det er jo vanskelig å være en person og to hespetre. Med mindre du er schizofren også?

Skrevet

Ville heller skrevet et hespetre, siden det er mer korrekt norsk. Men men, hardt for noen. Og neeeei... generelt er jeg ikke det, men at du tolker det dithen at noen er et (eller ett som du sier) hespetre siden de ikke svarer noen som faller deg i smak, så for all del:)

Skrevet

Håper du har det bedre med deg selv i RL enn her inne.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Har det kjempefint i det ordentlig liv. Har det faktisk fint her inne også jeg, litt synd med sånne nærtagende frøkner som blåser seg opp konstant, men jaggu skal jeg ikke overleve det.

Så må du ha en riktig fin kveld du også sjiraffen:)

Skrevet

Er vel generelt svært lite nærtagende.

Skrevet

Ja, det merkes.

Skrevet

Hva er dette for noe!?

Er det mulig å synke lavere, sjiraff. Og Den heldige eier utgir seg iallfall ikke for å være et dyr, så jeg vet ikke hvem som er schizofren:-p

Skrevet

Da hun antyder at jeg er så feit at jeg dør før barna mine komfirmeres (uten å ane hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut) så må man jo få spørre?

Skrevet

Har du link laffen?

Skrevet

hehehe nei hun er bare eier av et barn....... akkurat som man kan eie et annet menneske:) Og det var ikke jeg som startet denne......

Skrevet

Tråden om hun som trengte tips til middag til barna sine... Ligger litt lenger ned her.

Skrevet

Konstante skrivefeil vil jeg si er en livsstilssykdom som er langt vanskeligere å forebygge.

Kiloene kan du alltids jogge av deg.

Skrevet

Jeg antydet vel at det var bedre at hi (i den andre tråden) trente slik at hun ikke skulle daue av fedme om jeg ikke husker helt feil:)

Du burde vel heller kanskje gjøre som hi sjiraffen. DENNE VAR TIL DEG. Bedre med mennesker som slanker seg en stund og lever sammen med barna 20 år ekstra, istedenfor å daue av fedme før de kommer i konfirmasjonsalderen. DENNE VAR GENERELL

Skrevet

Ville heller ha hatt et dyr som navn her inne enn "eier av ett barn". Noe som skurrer hver gang jeg ser det nicket. Man "eier" da ikke noe barn.

Man eier materialistiske ting som tannbørste og bil ;-)

Skrevet

Nææh.. Kan man ikke det?

*nestesåsjokkertatjegikkekommertilåfåsove:))

Skrevet

Isåfall misforstod jeg kraftig. Ikke alltid like lett å uttrykke seg på nett.

Skrevet

Jeg leste kun ditt svar, Den heldige eier, og jeg forstod umiddelbart at du snakket generelt da du sa det om koNfirmasjonen...

Skrevet

Veien fra fedme til totalt irrelevant nickkritikk er jaggu kortere enn jeg hadde trodd.

Skrevet

Er det ikke bedre å ta slike ting på PM???

Skrevet

Takk Kapabel:)

Og jeg vet sjiraffen, det er ikke alltid like enkelt å gjøre seg forstått på nett:)

Skrevet

tror den heldige eier av ett barn bare er dum jeg...virker veldig umoden og ung....nicket sier jo sitt!! Hvordan kan man EIE et barn??

Mitt inntrykk er at det er veldig høy andel av unge, uutdannede mødre her inne....må jo ha et selvhevdingbehov for å rakke ned på andre slik mange her inne tydeligvis har behov for, men når man ikke evner å hevde seg irl får de sikkert bedre selvfølelse av å gjøre det her inne hvor ingen vet hvor små de er i virkeligheten......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...