Gå til innhold

Ringtest..hva tror dere??

Crazy81 m spire nr 3 i magen:D

Anbefalte innlegg

Jeg tok en abort for mange år siden,har en datter som snart blir 8 og en sønn som er 3,og er gravid:)

Jeg fikk hjelp av mannen min til å ta ringtesten over magen min,og den pendlet først masse...OG gikk så i sirkel...Hva betyr d?? tror dere at det er 2 der inne??en av hver??

Er vel ikke akkurat d vi hadde håpet på..tenkte jo på å ha en til,men nå ser det kanskje ut til at d blir 2...hjelp! (jeg er storesøster til eneggede tvilling gutter..)

Prøvde også ringen over håndleddet, og der pendlet den først(aborten var sikkert en gutt), gikk så i sirkler (jenta mi på 8 år), pendlet igjen (sønnen min på 3), pendlet så,og gikk i sirkler.

Er det noen som har peiling på dette??

Håper på svar:)

Fortsetter under...

Nei, jeg tror ikke det er så mange her inne som helt kan hjelpe deg - det er mange oppegående tvillingmødre her, men det er desverre slik at det å få tvillinger ikke medfører at man også får synske evner... ;-)

Det eneste sikre er ultralyd, så dersom du ikke kan vente med å få svar til du skal på ordinær UL, bør du bestille en privat.

hei,

har du brukt pendel før?

Jeg lærte å bruke ring i hårstrå av en gammel dame for en del år siden. Hun sa at den gikk i ring hvis det ble jente og rett fram og tilbake hvis det ble gutt. Hun pleide aldri å ta feil. Hun var sånn god gammeldags spåkjerring som så i kaffegruten og sånt :)

Ellers når jeg bruker pendel, så pleier jeg å ta en ja/nei-test først. Si til pendelen: Vis et "ja" - og se hvordan den går da. Så stopp den. Så si: Vis et "nei". Se hvordan den går da. Så vet du hvordan pendelen viser ja og nei for deg. Så kan du stille spm. For eks: Er det en jente? Er det en gutt? Er det 1 barn/foster? Er det 2 barn? Etc.

Jeg tror jente for dere nå.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...