Gå til innhold

Farskapstest uten at far må vite... (før resultat)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hii, selv om det er 1 mnd mellom nr 1 og 2.. føler jeg at jeg må ta en test for sikkerhetsskyld..... klarer ikke gå lengere her og lure på om en annen er far til barne mitt.... og ikke minst stakkars samboer ... hvis dette er tilfellet.... Tross mange tidlige ul og ikke minst forskjellige legers vurdering inkludert helsesøster mener at det er så og si umulig å ta feil på tidlige ultralyder 6 ganger spes siden jeg fikk mens....Og graviditetstest var neggativ.....

Nå trenger jeg å få fred, kan ikke gå med dette alene lenger og har bestemt meg for å invistere i en Farskapstest...

Men vill ikke at samboer skal vite om dette... . Noen som har noen tips?? evnt prøvd noen av disse metodene....

http://www.dnatest.no/farskapstest.htm

Evnt er dette seriøse aktører ???

Fortsetter under...

Hei,

Jeg vet egentlig ikke så mye om dette, men jeg følte litt at jeg ville svare deg.

Forstår jeg det riktig at du hadde sex med to forskjellige på to mnd og at det er sånn at du er redd for at nr 1 er far og ikke nr 2?

Jeg tror du bør slå deg til ro med at det ikke kan være nr 1 som er faren. Siden du hadde mens i mellom og flere kyndige (lege og helsesøster) har sagt at det ikke stemmer med at nr 1 er far.

Hvis nr 2 ikke vet om at nr 1 kanskje kan være far, så tror jeg du bare lager mye rot for deg selv hvis du tar det opp nå. (Du sier at han ikke må få vite det...)

Prøv å slapp av og husk at lege, helsesøster og UL sier at det må være nr 2 som er faren.

Lykke til!

Hei sanna28!! Tusen takk for svar, er så utrolig snilt av dere som kansje sitter i noe samme problem selv eller ikke svare...

Det er 5 uker mellom dem ( 1 mnd) , men hue mitt spinner rundt.. har blitt helt paranoid, klarer ikke se samboeren i sønnen min i det hele tatt... Ser bare han andre....

så i morgen skal jeg sende testen, håper indelig på svar snart... da skal jeg love og roe meg ned... ikke tenke for mye....

Har også laget en bacupp plan hvis det viser seg at jeg faktisk har "vunnet" i lotto og at nr 1 er faarn.....

Takk for at du satt deg inn i min sak ;0)

Håper noen har gjort det for deg også =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...