Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 To barns mamma,steller meg hver dag,men ser så sliten ut! Håret blir fett med en gang,huden min er ikke noe fin lengre synes jeg,poser under øynene. Spiser sunn mat,sover godt,men alikevel så ser jeg ut som jeg har mista alt det som var fint med meg før barn nr 2 kom. Den yngste er ett år. Jeg føler jeg har mista den gnisten i meg om du skjønner. Når jeg smiler nå,så stråler ikke øynene mine,og det har de alltid gjort når jeg har smilt før. Venner har sagt det til meg,..... Jeg vil være vakker igjen! Iallefall føle meg vakker! Noen tips til en tobarnsmor som ser ut som hun har vært i krigen?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Har i grunnen ikke så mange tips, men jeg har det også sånn:/ Savner og se sunn og frisk ut:/ Har vært mye syk i høst/vinter, infeksjoner på infeksjoner, så det hjelper ikke akkurat på.. Forhåpentligvis blir det bedre til sommeren..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg skjønner hva du mener! Sånn føler jeg meg også, og ikke bare at man føler seg sånn.. ille når man virkelig ser sliten ut også! Her går det mye i selvbruningskrem og hyppige frisørbesøk. Det koster litt mer å få på maska om morgenen nå om dagen for å si det sånn.. går oftere til frisøren og bruker generelt mer tid på å smøre, nappe, rense osv.. Men, det blir jo likevel ikke som før.. :-(
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har det også sånn..sliten tobarnsmor her og..ser sliten ut..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Et det sånn at en ser mer sliten ut for hvert barn en får? Hjelp...kan nesten virke sånn. Hilsen tobarnsmor.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Da skal jeg definitivt ikke ha tre barn,for da tør jeg ikke å gå ut Hi
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Kjenne mæ sååå igjen ... jeg føler meg som en vandrende slabbedask zombie Håret bli satt i en hestehale eller sånn peak pannebånd:P ser bleik ut,blå,rød under øynene samt de snart er gjenklistret.. Alle ser på meg,seriøst..jeg har alltid fått høre hvor bra å frisk 2barns mor jeg er osv MEN nå er det andre setninger gitt... sliten men lykkelig mamma
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Vi får satse på at vi kommer sterkere tilbake i sommer!! Og at alle som ser fresh ut om vinteren ikke ser ut i måneskinn i sommer Hi
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 huff...jeg kjenner meg ssååå igjen. men jeg har vært sånn lenge (hr fibromyalgi) er alltid sliten og har mye bekymringer og plager..ble verre da jeg fikk barn. fikk alltid høre tidligere at jeg var flott osv og ble kikket etter på gata..nå skal jeg love dg at det ikke er noen som snur seg hehe har ikke blitt tjukk eller noe, men ser så utrolig sliten ut.....mista gnisten...og det vises desverre utenpå..
2 små og en undulat Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Som om jeg skulle skrevet det selv! Etter to tette svangerskap og alt det det innebærer så ser det ut som om jeg har blitt 10 år eldre:( Når jeg ordner og sminker meg ser jeg bedre ut, men i hverdagen går det mest i "behagelige" klær og håret i hestehale. Det som hjelper litt på (hvis man har tid og penger) er selvbruningskrem, time hos frisøren og trening. Jeg prøver å få til dette, men dessverre strekker ikke tiden til:(
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Går ofte til friør og hudpleier, føler jeg får litt ekstra overskudd av det. Brunfarge er heller ikke å forakte. Blir alltid bedre humør hvis jeg får kjøpt noe som passer. Gleder meg til silikon i sommer:) Så ja, bruker mye av fritiden min på utseende, gjør jeg ikke det går jeg rett og slett i kjelleren...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Føler jeg ikke hat tid til å ta vare på meg selv heller...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Men det er ikke alle som har råd til å gå ofte til frisør og hudpleier da, eller til å ta sol/kjøpe selvbruningsprodukter jevnlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå