Gå til innhold

når slutter man med bag i vogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barnet er for stort for bagen, eller om det blir såpass gammelt at det vil opp i verden og sitte ;-)

Skrevet

Her var h'n 4mnd.Var ikke mulig å la være å bytte.

Skrevet

Enten når bag'en er for liten, eller når ungen setter seg opp så det blir farleg å ha h*n i vogn utan sele.

EIn kan jo sjølvsagt bytte til sportsvogn så tidleg ein berre vil, så lenge ryggen kan leggast flatt :o)

Eldste "flytta" over ved ca 5 mnd trur eg, låg flatt eit par mnd til. Lille flytta over ved 10 mnd, då rulla ho seg rundt og slengte beina over kanten. Låg for det aller meste flatt til ho sette seg opp sjølv ved 13 mnd.

Skrevet

Min var 4 måneder da vi byttet. Det var på høy tid! Jeg kunne ikke trille tur med han siste måneden før vi byttet, for han bare hylte, men så hadde jeg jo hørt at det var skadelig for ryggen å begynne med sportsvogn for tidlig. Jeg har en emmaljunga der ryggen kan legges nesten helt flatt, så jeg angrer på at jeg ikke byttet tidligere. I sportsvognen har han bare storkost seg hele tiden. Titter på verden med store blå øyne, og pludrer litt med mamma innimellom.. :-)

Skrevet

sønnen min er 11 mnd og vi bruker forsatt bagen. Kommer ikke til å bytte før til våren hvertfall....

Vi har emmaljunga mondial, er en flipp i ryggen man kan sette opp på den. Har kjøpt seler også selfølgelig :)

Skrevet

Vi har ei stor vogn. Og den forrige eieren sluttet ikke med bagdelen før ungen var 1,5 år.:) Så tror nok det varierer fra hvor aktiv ungen er inni der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...