rl84 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Eg må spisa nesten kvar 1,5 time (som oftast kvar 2time) heile dagen bortimot. Er slik mest om morningen og kvelden. Eg får sånn plutsli i hel sulten følelse (vond sulten) i magen å er ingen vei utenom å spisa noke med ein gong. Noken andre som har d sånn òg??
Blipp blopp Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ja, kjenner meg igjen. Ikke om morgenen, da er jeg kvalm, men resten av dagen er jeg sultedøden nær. lurer på hvordan dette skal ende 6-7 mnd frem. Tror jeg må melde meg på aerobic eller noe
j♥l Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei ! HADDE det slik jeg og. Kjentes nesten ut som om jeg ikke hadde noen magesekk - den ble i hvertfall aldri fylt. Men, den gang da.. Den konstante sultfølelsen forsvant nemlig rundt uke 7, for da kom kvalmen! Kanskje like greit, for rakk å legge på meg en 3/4 kg før den tid. jipi 8)
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Heisann! Jo..du er nok ikke helt alene om dette fenomenet. Det er akkurat som at det er et hull i magen som roper på mat. Merkelig, har ikke hatt det sånn i mine to første svangerskap. Jeg må spise en stor skive om morgenen før jobb, så har jeg forsøkt å spise tre forskjellige frukter før lunsj...men noen ganger blir jeg bare mer sulten av det. Gikk over til et Rugsprø-knekkebrød med ost før lunsj. Så halv ett spiser jeg et halvt rundstykke og to Rugsprø til. Når arbeidsdagen er slutt er det nesten så jeg besvimer når jeg må handle før jeg drar hjem. Så er det middag(ENDELIG), og så kan det roe seg litt til ca. klokken 20..da må jeg ha en skive eller 2 knekkebrød igjen. Har så dårlig samvittighet når jeg spiser så mye, har gått opp 2,6 kg bare på de 11 ukene...jula var inni der også..så skylder på det! Satser på at dette er min form for Hyperemesis gravidarum, og at det gir seg til neste helg;o)
2 boys & now pink Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har det heller litt motsatt. Jeg vil nesten ikke ha mat. Med de andre to åt jeg konstant!
rl84 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2010 Bra eg ikkje er aleina Syns d er heilt grusomt. Svigerinna mi hadde d likt i siste sv.skap òg.. Husker ikkje kor lenge eg hadded sånn sist eller om eg hadde d heila sv.skapet, sjøl om d bare er 9mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå