Gå til innhold

Vil ikke sitte ved matbordet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal sette oss for å spise nekter hun (for det meste) å sette seg i tripp trapp stolen sin..Står i et hjørne å bare trasser. Vi prøver å sette henne i stolen men blir bare krakilsk. Vi viser henne maten å sier vi skal spise så hun vet at det er nam nam å få. Men når hun ikke vil komme er hun ikke sulten da eller? Jeg gir henne noen tilbud om å komme til spisebordet å spise, men når hun trasser tilbake gir jeg henne ikke flere tilbud. Jeg mener at vi ikke skal holde på å dikke å dukke for å få henne til å komme. Hun får tilbudet om mat, eller så blir det ikke mat! Jeg prøver å få henne til å forstå at hun må komme å spise eller så blir det ikke noe..Helst uten om og men. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunn det samme problemet. Han setter seg til bords, ser maten og sier "Ferdig", og går fra. Nytter ikke ikke å tvinge han til å sitte der. Dette gjelder kun middag da. Han får heller ikke noe annet, da venter jeg, prøver å tilby maten senere. Noen ganger spiser han noen biter, andre ganger ikke. Da spiser han ikke før kveldsmat. (han er straks 23 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...