Solskinnsdag Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Lillegutt på 16 dager bæsjer gusjegrønt i dag, sånn ellers så er jo bæsjen hans gusjegul. Er det noen som vet hva som gjør det? Eller er det bare sånn? Han har hatt litt mageknip i 2 dager nå også. Husker ikke fra forrige gang jeg hadde baby i hus jeg, trodde bæsjen skulle være gul jeg...
~ spiren ~ Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Har hørt at grønn bæsj = magevondt. Og du sier jo at at han har hatt vondt i magen. så da kan det være derfor.
Ranveig R Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Får han pupp? Morsmelkernærte barn har "lov" til å ha omtrent alle mulige fargar og konsistensar på bæsjen sin. Om du har ete noko som har gitt han mageknip, kan det godt gje utslag som annan farge og/eller konsistens på bæsjen ei stund etter.
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Det kan være at produksjonen din har økt veldig, og barnet får for lite ettermelk.Typisk hvis man har mye melk, Magen blir full får han kommer til ettermelka. Slik var det for meg, og det endte med grønn bæsj, vondt i magen osv... http://www.sovlillebaby.com/formelk.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå