Monajenten Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg HATER edderkopper selv, og det der var freaky:-s
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jepp, og jeg hater edderkopper selv. *grøss*
It's all about me Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Takler bilder og edderkopper som er stengt inne bur. Men reaksjonen hennes da hun skulle rydde boden kjenner jeg igjen så altfor godt. Kjelleren våres hvor vaskerommet også befinner seg er av den standaren. Er ikke bare en gang jeg har løpt opp derifra og rører ikke klær som blir lagt utenfor eskene med lokk.
OsloMor Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Er hysterisk på alt av insekter, mest billelignende ting. Kan ikke si at jeg puster rolig når jeg ser rotter heller.
1881 Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Har ikke noe problemer med edderkopper og smådyr/krypdyr, men dersom noen skulle finne på og henge en diger slange rundt halsen min slik at jeg kunne kveles, ville jeg synes det var ubehagelig og muligens ha en viss fobi mot dette!
fox`y Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Ja prøvde men måtte skru av:/ jeg får pusteproblemer jeg og tårer i øynene.
It's all about me Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Fy flate, hun ble tøff. Jeg vil også ha den terapien! For den redselen er jaggu hemmende. Men samtidig slipper jeg unna tømming av kjelleren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå