Gå til innhold

Testen viser svakt positiv!! Hva skal jeg tro???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 2 grav.tester i dag. Den første som jeg tok i dagtidlig viste negativ, men såg senere at den var utgått på dato.

Gikk og kjøpte en ny og den viser svakt positiv!

Vet ikke helt hva jeg skal tro, har følt lenge at mensen er på vei uten at den har kommet. Den rosa stripen er litt svak, men den er der!

Det er 13 dager i dag siden innsett. Kan det positive svaret være ettervirkninger fra noen av medisinene?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid vil jeg tro, sier et forsiktig gratulerer jeg :) Kan streken fanges på et bilde tror du? Kan i såfall legge det inn her, så kan vi andre se hva vi mener om streken. Det er ganske vanlig at streken er svakere så tidlig, noen tester ikke positivt før i uke 6 heller(kjenner flere), så det er virkelig muligheter :)

Skrevet

Jeg får nok bare legge meg nedpå og se hva som skjer for jeg har begynt å blø litt allerede. Buhu..

Det skal no alltid være så spennende med meg og så gå skeis i sisste øyeblikk.

Skrevet

offa, det var leit... Nervepirrende dette her... Krysser fingrene for deg, håpet er der :)

Skrevet

Hmmm, jeg velger å tolke alle positive tester etter rd10 som gravid, men det er ikke bra at du blør....Krysser fingrene for at blødningene gir seg og at egget klamrer seg fast!

Skrevet

Åhhh...dette blir spennende. Håpet er absolutt der selv om du blør litt. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det skal gå veien for deg!

Skrevet

Fikk beskjed med førstemann at "strek er strek" uansett fargenyanse. Og nå sover 2,5åringen søtt i sengen sin:)

Krysser alt jeg har og sender masse babystøv til deg fra meg - som er 19 uker på vei. Jaaa - det nytter å holde ut, jenter! (Begge er prøverør)

Skrevet

Takk for støtten jenter.

Jeg kniper igjen, konser, bader meg i babystøy og håper på det beste!

Skrevet

Krysser alt jeg har for at spiren sitter! Lykke til!

Skrevet

Krysser fingrene for at dette går bra og at blødningene gir segXXX Kanskje du kan ta en ny test igjen i morgen og se om streken har blitt sterkere, eller ta en digital test?

Masse lykke til!

Skrevet

Må bare fortelle at blødningen gav seg den, utrolig nok.

Tar en digital test i morgentidlig. Bedre det enn å få et uklart svar i dag.

Jeg har fremdeles håp i massevis!!! Går bare rundt og konsentrer på at alt er bra og at jeg er gravid. :-))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg blødde tom 7+4 sist gang jeg var gravid og det ble da ei nydelig jente ut av det :)

Ikke gi opp, ta en ny test og ring til klinikken og snakk med de.

Lykke til!

Skrevet

Takk! Så bra å høre. Det er så bra å ha dere jenter!

Har snakket med klinikken. De sender meg rekv. til blodprøve så jeg kan ta på mandag.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Supert, og husk å få tatt en ny blodprøve 2 dager etter det igjen, dette for å se om det er stigning som det skal ved graviditet!

Skrevet

Spennende spennende:=)

Dette går veien skal du se. Gleder meg til å høre resultatet ditt imorgen tidlig:=)

Klæm fra trøndelag

Skrevet

YESSSSSS, dig.testen sier GRAVID!!!! Endelig kanskje det går min vei etter så lang tid!!!

Er likevel er jeg litt avventende, har opplevd så mangt. Må få vite på mandag at blodprøven viser riktige hcg verdier, SÅ hopper jeg i taket av lykke!!!

Skrevet

Se der ja......JIPPIIIIIIIIIIIIIIIII

Gratulere så masse:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...