Gå til innhold

Testen viser svakt positiv!! Hva skal jeg tro???

Anbefalte innlegg

Har tatt 2 grav.tester i dag. Den første som jeg tok i dagtidlig viste negativ, men såg senere at den var utgått på dato.

Gikk og kjøpte en ny og den viser svakt positiv!

Vet ikke helt hva jeg skal tro, har følt lenge at mensen er på vei uten at den har kommet. Den rosa stripen er litt svak, men den er der!

Det er 13 dager i dag siden innsett. Kan det positive svaret være ettervirkninger fra noen av medisinene?

Noen som vet??

Fortsetter under...

Du er nok gravid vil jeg tro, sier et forsiktig gratulerer jeg :) Kan streken fanges på et bilde tror du? Kan i såfall legge det inn her, så kan vi andre se hva vi mener om streken. Det er ganske vanlig at streken er svakere så tidlig, noen tester ikke positivt før i uke 6 heller(kjenner flere), så det er virkelig muligheter :)

Annonse

Fikk beskjed med førstemann at "strek er strek" uansett fargenyanse. Og nå sover 2,5åringen søtt i sengen sin:)

Krysser alt jeg har og sender masse babystøv til deg fra meg - som er 19 uker på vei. Jaaa - det nytter å holde ut, jenter! (Begge er prøverør)

Krysser fingrene for at dette går bra og at blødningene gir segXXX Kanskje du kan ta en ny test igjen i morgen og se om streken har blitt sterkere, eller ta en digital test?

Masse lykke til!

Må bare fortelle at blødningen gav seg den, utrolig nok.

Tar en digital test i morgentidlig. Bedre det enn å få et uklart svar i dag.

Jeg har fremdeles håp i massevis!!! Går bare rundt og konsentrer på at alt er bra og at jeg er gravid. :-))

Annonse

YESSSSSS, dig.testen sier GRAVID!!!! Endelig kanskje det går min vei etter så lang tid!!!

Er likevel er jeg litt avventende, har opplevd så mangt. Må få vite på mandag at blodprøven viser riktige hcg verdier, SÅ hopper jeg i taket av lykke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...