Gjest Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Eller har dere bare mobil?? Jeg har akurat fått ordnet Flexi Talk abonnemang Netcom:).Det er jo så billig! 0 kroner i mnd,0.45 øre pr minutt og ringe og 0.45 øre pr sms! Og så alle de tjenestene da! Sa til samboeren min jeg at det er jo nesten så vi ikke trenger hustlf når jeg begynner å bruke abonnemanget:).Har Telenor nå,men er så missfornøyd med signalene! Hvis f.eks sambo får Netcom også(han har tenkt på det) så kunne vi kansje ordnet det abonnemanget man betaler 149 kroner pr mnd og ringer gratis til alle hustlf i Norge! Og så betale 29 kroner pr mnd og ringe gratis til alle Netcomkunder! Blir jo billigere enn hustlf da! Har Telenor der,og akurat nå betaler vi 250 kroner mnd,og det lønner seg ikke for oss som ringer så lite,så hadde tenkt å ta ned månedsprisen til 89,men nå vet jeg ikke altså.. Er det noen av dere som har det abonnemanget hvor man betaler 149 kroner og da får ringe gratis til hustlf??? Må man da få hver vår regning på 149,eller bare 1 regning??
Monajenten Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har ikke hatt hustlf siden jeg flyttet hjemmefra i 2004. Har også Netcom Flexi talk og betaler 468,- i mnd. Da får jeg 3000 ringeminutter, 2000 sms, full forsikring og netcom familie.
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Har ikke hatt fasttelefon på 1 1/2 år, har ikke savnet den et øyeblikk, og sparer masse penger på å ikke ha den telefonen stående ubrukt (det koster jo å ha abonnementet på den også.)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Nei. Og kommer aldri til å få det heller... Snakker sjelden i tlf, samboeren har netcom, min nærmeste familie har det også. Bruker dermed venner til 29,- i tillegg. De få andre jeg ringer (og samboeren og..) får vi betale for, hehe Det som koster for oss er 199,- i mnd for nedbetaling av tlf. Ellers er regningene såpass lave uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå