Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg lurer rett og slett på om det er mulig at noen nervetråder til klitoris er blitt ødelagt under fødselen. Jeg får ikke orgasme lengre! Har prøvd flere ganger, er kåt som et uvær, men akkurat når jeg holder på å komme - skjer det ingenting. Dette er forferdelig frustrerende! Flere som har samme problem?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 ja nesten. over 2 år siden fødsel og får så å si aldri orgasme. kan selv men da skal jeg slite lenge,pleier som regel bli sliten og gi opp. det verste er vel at det aldri går under sex :s ikke no kjekt nei du får nok også til med nok slit. men det er ikke sånn det skal fungere. er dt virkelig mulig at noe er ødelagt ?? seriøst lurt på dette. føler med deg
Annie_ Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Gjør som flere andre her på forumet har gjort, prøv Afrodite Spray. Denne øker blodtilførselen til klitoris og gjør den mer ømfintelig. Hjelper til med å gi en deilig orgasme. For mer info http://www.cosmopharmas.com/NO64504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå