Gå til innhold

Hva er det med menn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder enn mann på jobben min. Jeg jobber på et sted med overvekt av menn. Det er et relativt ungt arbeidsmiljø hvor de fleste ansatte er under 45år, og damene som jobber der er flotte og koselige. For noen få uker siden begynte det en ny mann hos oss. Han har vært ansatt i bedriften lenge, men først nå har han begynt å jobbe fra vår by.

Fra omtrent første dagen begynte han å vise stor interesse for meg.. la meg til på kommunikasjonsystemet vårt (kontor), og begynte kjapt å ta kontakt. Man blir gjerne glad for positiv oppmerksomhet, og det ble jeg også. Var tilbaketrukken og utadvendt, men "la meg ikke etter han" heller. Han har siste uken blitt mer og mer interssert i meg. Inviterer meg med på konserter, vil ta lunsj sammen med meg, spør om alt ved meg, og gir meg komplemeter på utseendet mitt.

Denne mannen har kone og to barn, og jeg har som sagt samboer og barn selv, så jeg er selvfølgelig ikke ute etter noe annet enn hyggelige samtaler på jobb. Nå virker det som at han er ute etter noe mer enn det, og det gjør meg veldig ubekvem.. Han er klar over at jeg er opptatt, og vet godt at jeg vet om hans familie. Hva er det med menn? Syns det er så trist at de bare kan "glemme" alt rundt. Redd for at min egen samboer holder på sånn på jobben. Har gitt klart uttrykk om at jeg er lykkelig på hjemmefronten, men likevel viser han stor interesse.. Syns så synd på den stakkars kona hans som sitter hjemme med barna mens han holder på sånn på jobb :( Samtidig liker jeg jo den positive oppmerksomheten fra han, og syns jo det er koselig med komplementer på jobb.. Er det ikke mulig for menn og bare være venner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er like forskjellige som damer er, noen er vel dessverre veldig flørtete av seg og holder på som du beskriver. Det gjelder jo langt fra menn generelt. Skjønner godt at du synes det er ubehagelig, spesielt siden det er en kollega og man vil jo gjerne ha et godt forhold videre til kollegaene sine. Du får prøve å bare være hyggelig, men bare overfladisk på en måte??? Dersom det ikke nytter, blir du kanskje nødt til å si litt tydelig i fra, men jeg ville forsøkt å se om det ikke går litt over etter hvert for å unngå ubehageligheter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...