Gå til innhold

noen som kan gi meg noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har fått en vakker datter! Hun er 3 år. Da hun kom ble det ganske dramatisk for min del. Vi har hele tiden snakket om at vi skal ha 2 barn, og ikke ønsket enebarn. NÅ har han tydelig ombestemt seg... Han vil ikke ha flere barn sier han. Jeg har så lyst, og føler meg sveket. Han kan ikke bare bestemme det sånn uten videre.. Han bestemmer også at han ikke ønsker å flytte, selv om jeg ønsker det. Jeg ønsker å flytte nærmere familie,slik at jenta vår kan ha søskenbarn rundt seg. Jeg synes ikke at det er riktig at hun skal vokse opp helt uten jevnlig kontakt med familie eller søsken. Videre så er jeg 37 år. Han sier at han ikke kan få barn bare fordi min klokke tikker... Uspiselig sagt synes jeg. Vi hadde da en plan, hadde jeg vist dette hadde jeg ikke fått nr en med han.

Hva kan jeg gjøre? Dette kværner rundt i mitt lille hode nesten hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke denne blitt lagt ut før? Fikk du ingen gode råd da?

Du har jo 3 valg hvorav 2 usedvanlig dårlig ang barn;

Tving han.

Lur han.

Avfinn deg med ett barn.

Er neppe lurt å tvinge han til å flytte. Tenk hvis situasjonen var omvendt. Skulle han tvunget sin vilje gjennom da?

Skrevet

Det er da ikke bare han som bestemmer hvor dere skal bo.

Flytt og finn deg en annen å få barn med.

Jeg hadde ikke godtatt det om mannen hadde forandret mening anngående barn. Vi var enig FØR vi giftet oss og hadde våre planer klaffet hadde jeg ikke giftet meg med han.

Skrevet

Han tvinger vel sin vilje gjennom anngående både barna og flyttingen.

Skrevet

+ selvfølgeli alternativ 4: dump ham og skaff en ny mann..

Skrevet

Ikke klaffet skulle det stå.

Skrevet

Han tvinger jo meg til å bo en plass jeg ikke vil.. selv om han lovte meg at vi skulle flytte, men plutselig så ombestemte han seg på det også gitt.. og ja det har blitt lagt ut før, men fikk ingen respons..

Skrevet

Han kan ikke tvinge deg til å bli boende, noe mer enn du kan tvinge ham til å flytte. Om du mistrives der du er og vil flytte til hjemstedet så må du bare gjøre det. Ikke la noen andre ta de store avgjørelsene i ditt liv. Han gjør jo hvertfall ikke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...