Gå til innhold

Noen tips til hvordan jeg kan få håret mitt til og vokse fortere???

Anbefalte innlegg

Hei, Noen som har noen tips til meg anngående hvordan jeg kan få håret til og vokse fortere? for eks hjelper det og klippe tupene iblant eller fins det noe Shampo som er bra til den slags bruk,vitaminer etc... eller kan jeg spise noe spesiel mat slik at håret vokser fortere?

Fortsetter under...

mitt vokser ekstremt fort og jeg gjør ingenting (mager trøst) ikke går jeg så ofte til frisøren heller.. halvlangt usveiset men det er det beste med sånt hår som "vokser"

husket noen sa at øl hjelper på hårveksten men.... det spørs hvor mye du bør drikke av det i lengden..

Annonse

Å klippe håret ofte har ikke noe å si på hårveksten. Men det anbefales da man sparer for at håret ikke skal bli så slitt og dermed må du klippe av mye da du først klipper.

Før i tiden var det ølgjær som var greia, om det funker eller ikke vet jeg ikke.

Det finnes en hårserie som heter Fast (shampo/balsam) som visstnok skal øke veksten. Jeg kjøpte dette i ren desperasjon etter at en frisør som var litt ivrig i tjenesten hadde skamklippet meg, men merket ingen påfallende endring i veksten, må jeg si.. Cluet er vel å ikke føne mye el bruke krøll-/rettetang slik at håret ikke blir slitt, ikke mye stylingprodukter (spes de som inneholder sprit) da dette sliter på håret (KMS skal være veldig bra, har merket bedring etter jeg gikk over til kms-skum) og ikke mye klor/solskinn på håret. Vask hver 3. dag anbefaler frisører, om det ikke er fett. Klipp hver 6. uke, så lite som mulig, så får du fjernet splittede tuppre før det eter seg oppover..

En løsning i sparefasen kan jo være løshår som festes med spenner- f.eks clip-in (clips?), tror jeg har noen av merket Saras.

Annonse

Jeg bruker kosttilskuddet hårkontroll. Har brukt det i 2 år snart. Håret vokser fortere, men det som var viktig for meg er at håret har blitt tykkere. Har veldig lite håravfall nå i forhold til før jeg begynte med de.

Tablettene koster rundt 300,- hos frisøren, men kan også få kjøpt de her til halve prisen.

Men du må ha tolmodighet, ingen ting skjer over natten. Tar noen mnd :)

http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Haar-hud-negler/Kosttilskudd/Haarkontroll-Bionutrin.htm

Arcon Trisane!!!!!

Helt uvurderlig produkt, som fåes kjøpt på helsekost/kosmetikk butikk. Rådyre men fungerer.

Jeg har hatt store problemer med håravfall men disse table får det til å stoppe opp og håret som kommer ut blir tykkere. Tar jo tid da selvsagt men absolutt verdt pengene og ventetiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...