Gå til innhold

noen andre i samme båt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig regelmessig syklus, og vet når el kommer hver syklus!

har sex i dagene før og på el-dagen, og gjerne en dag eller to etter for sikkerhets skyld.. men likevel skjer det ingenting - ingen spire! :(

Noen andre som har det sånn??

Får inntrykk av at det er mange her inne med mye problemer med el, lange sykluser osv..

Har prøvd siden mai 2009 nå - og begynner å bli ganske frustrert! Skjønner ikke hva som skal til for at det skal klaffe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei HopefullySoon :)

Jeg er i akkurat samme situvasjon som deg.. Veldig stabile sykluser, EL kommer hver 4 torsdag og fredag.. Har sex ca 2 dager før og 2 dager etter, samt dagene med positiv EL test.. Nå har jeg begynt å ligge med pute under rompa også... Ingeting skjer. Vi begynte å prøve i april 09, ble gravide på første forsøk, men mistet i MA i august.

Men det er en ting jeg savner da..Og det er EL slim.. Tror ikke jeg har det.. Og om det er veeeldig viktig å få..?

Jeg håper det skjer noe snart hvertfall...

MASSE lykke til :):)

Skrevet

jeg har til og med el-slim - så alt er virkelig som det skal, men ingenting skjer! Men vet ikke om det er avgjørende..

Eller, dvs jeg har også hatt en ma - i oktober!

Men har dere sex hver dag rundt el? For det har vi, men lurer på om vi må prøve annenhver dag neste pp...

Skrevet

Vi har prøvd begge deler.. Både hele uken, og annenhver dag.. Men jeg begynner å lure på om jeg skal prøve akupunktur.. Har hørt mye positivt om det.

Er en hel uke til IKM nå da.. men merker innstillingen min sier at mensen kommer.. For da blir ikke ventetiden såå lang.

Blir litt kokko av denne prøvingen også ;-) hehe

Skrevet

her var det skremmende mye likt.. jeg går nemlig til akupunktør 1 gang i uka. har gjort det nå siden nyttår. Uten resultater selvfølgelig, men jeg tenker jeg må gi det litt mer tid. Det er har i hvert fall funket på et annet problem jeghar slitt med lenge, så jeg har tro på at hun vet hva hun driver med!!

har begynte å tempe nå fordi hun vil at jeg skal gjøre det - for da kan hun lettere se hvordan syklusen er. Foreløpig sier hund et virker som om jeg har litt for kort menstruasjon, noe som kan tyde på at livmor og slimhinner ikke får bygd seg opp nok i løpet av en syklus.

Jeg anbefaler deg i hvert fall å gi akupunktur et forsøk.

Jeg er på dag 22 i dag - ikm dag 28 eller 29!

Lenge å vente - som du sier så blir man litt kokko..

Skrevet

Oii. så utrolig at det var så mye likt ja :)

Jeg vil prøve frem til april på egenhånd, også begynne med akupunktur hvis det ikke fungerer.. Men det jeg syns er så rart er at alt ser jo ut til å være i skjønneste orden liksom..Og da skal det jo være 25% sjanse for å klare det.. Og da burde vi jo snart treffe begge to :-)

Har aldri prøvd akupunktur.. Men har flere som har fått virkelig god hjelp med bihuler,mageproblemer og det ene og det andre :-)

Du får si i fra om du får noen gode tips og triks underveis..Så skal jeg gjøre det samme :D:D

Skrevet

skal dele alt jeg kommer over av tips!! :)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...