Gå til innhold

flere her som hadde siste mens 3 januar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i ettermiddag jeg og som var negativ - så regner med at jeg kan forvente mensen når som helst - men da kan den jo igrunn bare komme da, så jeg slipper å vente så fælt! + at vi kanskje kan begynne å prøve... Jeg vil jo veldig gjerne, men samtidig er jeg litt gammeldags og skulle gjerne vært gift først. Men man blir jo ikke yngre heller, og noen ganger slår det meg at det kan være den sjansen jeg har! Så får vi se om det blir bryllup med eller uten kul på magen eller med eller uten egne brudepiker/svenner! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en test på tirsdag som var negativ, men testet igjen i dag tidlig og der var det pluss : ) : ) Litt svakt, men tydelig pluss : ) Krysser fingrene for at denne engelen klorer seg fast og sitter der helt til oktober : )

Skrevet

Tok en test i dag og der var det pluss : ) : ) Litt svakt, men tydelig pluss : ) Krysser fingrene for at den lille englene klorer seg fast helt til oktober : )

Skrevet

Jaja, her sitter jeg enda og venter på TR. Jeg hadde forrige mens 4. januar og pleier ALLTID å ha stabile sykluser på 28-29 dager. Denne gangen kom den ikke. Vi prøvde ikke, men har heller ikke brukt beskyttelse, så selv om vi ikke tror det skulle bli noe, KUNNE det nok skjedd. Jeg har imidlertid ikke tenkt tanken å være gravid, så kan ikke si at det skyldes alle ønskene om å bli gravid heller...

Jeg har tatt to graviditetstester som begge har vært negative, den siste fredag morgen. Har bestilt billig-tester nå, så når de kommer blir det mer testing... Syns jeg er litt småuggen hele tida, men ingen øvrige symptomer - at jeg er småuggen kan jo også være innbildt?

Noen som vil dele litt erfaringer?? Vært borti lignende? Hadde vært utrolig hyggelig om jeg er gravid, men tror på en måte ikke at jeg er det heller.

Har også mista 4 kg de siste 3 ukene, men på det jeg anser som en sunn måte. Spist oftere, bytta ut produkter med lett-produkter, samt bevega meg noe mer - trodde heller ikke dette skulle gjøre at syklusen blei ustabil, men det kan jo selvsagt ha litt av skylden det og!

Jaja, er vel bare å vente og se, men må liksom lufte dette litt med andre enn samboer'n også :)

Skrevet

Kan ikke dele så mange erfaringer, men gjerne litt frustrasjon... ;o)

Siste mens 3. jan fortsatt ingen TR, men negativ test i dag tidlig. Har hatt stabile sykluser på 30 dager de siste gangene. Nå VIL jeg ha enten TR eller positiv test. Blir irritabel av denna uvissheten.

Ikke er jeg så flink som deg som har tatt av seg 4 kg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...