Gå til innhold

flere her som hadde siste mens 3 januar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært kjekt å høre hvordan d går med dere...når har der ikm? jeg tror jeg har ikm 3 januar, men tanta kommer nok denne gangen også....

merker dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk siste mens 3. januar jeg også. Så da nærmer det seg for om vi får vite om spiren sitter denne gangen. Prøver å ikke håpe for mye. Har vondt i magen, men er usikker på om det kan være for jeg er gravid eller om det er tanta som er på vei. Lurte på om jeg skulle ta en test i helgen : ) Få se om jeg klarer å holde meg. Krysser fingrene for at det sitter for oss begge snart : ) Sambo skal sjekke soldatene sine hvis vi ikke er gravide denne gangen så får vi se : )

Skrevet

hei, jeg hadde også siste mens 3 januar, er veldig spent må si jeg har "juksa litt" og tatt noen tester som har vært negative, senest nå istad så jeg er litt skeptisk, men håper at det kan forandre seg iløpet av helga.....

Skrevet

1 dag av siste mens var 3 januar. merker masse jeg men det er jo heller ikke uvanlig. trodde ikke jeg hadde el men det hadde jeg vist utifra blodprøvene så har ikm på lørdag:) spennende!!!!!

Skrevet

eg og hadde det 3 januar, håpe det ikkje komme nå til helgen , men det gjør det sikkert for når det var eggløsnings perioden så gikk eg må mine siste minipiller, er ferdig nå, hadde samleie i dagmorges

Skrevet

Jeg og! Første dag av siste mens vas 3. januar.

Krysser fingrene nå til helgen.

Skrevet

tviler på at det blir noe i helga for då komme mens igjen sikkert

Skrevet

så kjekt at det er så mange som er i samme bås=) hehe....men om jeg har ikm ca 3 jan....kan den slå pos ut i helgen da??åhh dagene går så seint!!!

je merker ikke noe spes.....hadde sinnsykt vondt i magen i går...diare og skikkelige stikninger, men var over på 3 kvarter....å ikke vondt i dag...er ikke sikkert d er noe da...pleier alltid å ha magevondt før mensen....testamed el test tor 21...da var den positiv...hade sex 20 og 22....bare di 2 dagene...så blir spennende å se....me om el testen var positiv på torsdagenså er el 24 timer etterpå?? hmm

Skrevet

håpe det ikkje komme noe mens men eg trur det gjør det

Skrevet

Siste mens 4.januar her! :o) *krysser fingrene*

Men en et lite spm, er det flere som har/hatt mye slim de siste dagene? Trodde det var slim før eggløsning. Ene brystet er litt ømt, men ikke når jeg tar på det. Hjernen min begynner å spille meg et puss igjen gitt ;o)

Skrevet

4. januar her også,... krysser fingrene,- men føler meg ikke gravid:( Kunne det bare skje et under,....at ikke tr dukket opp,..og jeg satt med en spire

Lykke til alle sammen. Jeg skal IKKE teste i helgen,... jeg har prøvd så lenge at jeg venter og ser om tr kommer,... noe den helt sikkert gjør:(

Skrevet

ja kjedelig å ta neg tester hele tiden=(....man meker jo om tr kommer....men er jo ekstra spennende å teste før =)...er det 2 dager før man kan teste å få posotiv? 4 dager før er vel litt mye..

Skrevet

Jeg også hadde siste mens 4, og har også tatt to tester i mellomtiden som var negative. Men det gjenstår å se om mensen kommer på mandag eller ikke.... Ufattelig spennende i alle fall...Har tre fra før og dette blir den siste spiren vi skal ha, så håper den sitter nå.... Lykke til jenter og håper virkelig vi møtes alle sammen i oktober klubben... Klem

Skrevet

Ja har hatt slim og utflod de siste dagene som jeg ikke pleier å ha. Håper at det er et positivt tegn. Har også hatt veldig vonde pupper i helgen. Pluss at jeg har vært litt ustabil. Blir lett irritert og gråter veldig lett, er helt slitsomt både for meg og sambo, men er greit hvis det er en grunn for det : ) TR far foreløpig ikke kommet, men er jo enda noen dager igjen til den 3. Prøver å tenke at jeg sikkert ikke er gravid, men sliter litt, he,he : )

Skrevet

når tenker dere og teste da?....jeg fikk positiv el test ganske sent i syklusen...på dag 18...så jeg har såå lyst å ta en test i morgen tidli...tok en i forgårs den var seff negativ hehe....men måtte jo bare teste! hadde sinnsyke magesmerter i går...så trodde tr kom da, men nei.

Skrevet

Hadde mens 5, men ikke så langt unna den 3 da, så henger meg på ;)

Pleier å ha en ganske "turbulent" syklus med mye vondt og mye like symptomer andre har da de er gravide.

Denne mnd har jeg ikke merket noe som helst bortsett fra at de siste dagene har jeg hatt ubehag i magen som kan minne litt om en blanding av mensmurringer og diarè, bortsett fra at jeg ikke har diarè;), noen ganger stråler det litt nedover låret, samt, luft i magen, og kvalm da "ubehaget" i magen kommer. Aldri hatt sånne smerter før. Også såre brystvorter men på en litt annen måte denne gangen. Så enten har kroppen min funnet ut at den skal forandre seg litt, eller så hadde vi flaks. Tror vel helst ikke at det er noe å håpe på men :)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?? Jeg er i samme båt som dere - eller skulle vel hatt den 4. Har alltid forholdsvis regelmessige sykluser på 28 eller 29 dager, og nå har det jo gått noen dager over...

Vi har vel egentlig akkurat begynt å snakke om å prøve og har ikke prøvd denne gangen - men vi har jo ikke vært heeeelt forsiktige heller. Tenk om det har klaffa FØR vi har begynt prøvinga??

Var overalt i går kveld for å finne grav.test, men apoteket var stengt og ingen av de tre matbutikkene vi var innom hadde... Bor på et lite sted, så litt uaktuelt å dra på den lokale matbutikken eller apoteket - hehe. Dersom ikke mensen dukker opp i løpet av dagen får jeg be mannen om å reise innom apoteket å kjøpe en test - spennende gitt!!! Er jeg her liksom! :)

Skrevet

jeg hadde siste mens 5 januar..og jeg tok en test 29 jan..og jeg er GRAVID!! tidlig test ga resultat hos meg..EL ble testet 14 dager etter mens..:)))) lykke til alle damer:)

Skrevet

Jeg hadde siste mens 4. januar - og har fortsatt ikke får besøk av TR...

Men jeg har liksom ikke noen gravid følelse lenger.. Testet negativt på fredag - og ble kjeeeempelei meg. Kan ha vært for tidlig... Jeg vet ikke.

Jeg hadde sånn en god magefølelse denne gangen... ;o/

Ønsker dere andre masse lykke til i allefall!

Skrevet

Jeg hadde siste mens 4. januar - og har fortsatt ikke får besøk av TR...

Men jeg har liksom ikke noen gravid følelse lenger.. Testet negativt på fredag - og ble kjeeeempelei meg. Kan ha vært for tidlig... Jeg vet ikke.

Jeg hadde sånn en god magefølelse denne gangen... ;o/

Ønsker dere andre masse lykke til i allefall!

Skrevet

Gravid :))

men har så sterke "menssmerter" at jeg kaster opp om natten, så er er forberedt på det verste og håper på det beste... syns det er litt vel tidlig å ha sånne smerter..

Monamonalisa: Vi hadde ikke begynt prøvinga men bestemte oss i januar at nå passer det bra.. hehe satt på første forsøk (selv om det ikke kan kalles forsøk) :)

Skrevet

eg erferdig med mensen på fredag og då blir det mer prøving og krysse fingrene og håpe på det beste

Skrevet

Ja, jeg hadde sist mens 3 januar. Nu er mensen min 6 dager forsinket. Tror nok den kommer snart, i og med at jeg har tatt en test og den var negativ.

Men har så masse symtomer.... Men kanskje det er symtomer på noe annet :D

Skrevet

håpe på positiv test i denne mnd og at vi får det til, lurer på om eg skal kjøpr bidronnong gele har hostesaft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...