Gå til innhold

jeg beundrer dere mødre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at dere makter med de små som dere har hjemme i tillegg til å være gravid og kvalm og trøtt....

Jeg er stemor, å i dag kom poden, det er jo koselig - men jeg føler ikke jeg har noe gi.

får så dårlig samvittighet når jeg bare ligger på sofan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man, så må man! Prøver å ikke la det gå utover den stakkars 3-åringen min, men det hender jeg har rimelig kort lunte. Glad jeg har en mann som kan ta over litt selvom jenta er mamma-jente for tiden.

Ikke ha dårlig samvittighet for at du ligger på sofaen. Vi er mennesker vi også;-)

Skrevet

Ja, jeg er hjemme i permisjon m jenta mi på 15 mnd enda, og er så GLAD for at formen fortsatt er fin!! (snart 7 uker på vei). For hvis jeg plutselig blir kjempedårlig m kvalme osv vet jeg rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre, for må jo uansett passe på jenta mi og har jo ingen jobb å "sykmelde" meg fra heller. Sååå fingers crossed for at formen holder seg! :P

Skrevet

Takk!

Er 9+3 på veg med andremann, og har ein gut på snart 16mnd frå før. Mannen er vekkreist på jobbgreier i litt over ei veke, og eg er i full jobb sjølv. Så LITT tungt å vera god mor når eg er SÅ trøtt, ja. Føler meg nær ein kollaps - ikkje så bra.

Så takk igjen for oppmuntringa, og lukke til sjølv med steson og graviditet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...