ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 28. januar 2010 #1 Del Skrevet 28. januar 2010 Har blitt fulgt godt opp hos gyn etter at jeg mistet i MA i uke 8 i 31 oktober 09. MA da ble tilfeldig oppdaget ved at jeg først bestilte UL i uke 7 bare for å se at alt var bra (hatt 2 SA før i min "karriære") og det så ut som om jeg var 2-3 dager kortere på vei enn jeg trodde, men hjerteaktivitet ble påvist. Fikk allikevel komme tilbake en uke senere fordi jeg var så bekymret. Da hadde ikke spiren vokst og hjertet hadde sluttet å slå. Alle symptomer var på plass og jeg hadde aldri blødd noe. Tok da utskrapning på legekontoret hos gyn i lokalbedøvelse etter mislykket cytotec kur. Sånt setter selvfølgelig spor, spesielt siden dette skjer så sjeldent etter at hjerteaktivitet er påvist. Ventet 1 mens og ble gravid igjen. Var på UL nå i uke 4+5 hvor vi så plommesekk og fosteranlegg. Var så på UL igjen 5+6 hvor embryoet var 3 mm og hadde hjerteaktivitet. I dag er jeg 8+6 og fikk se et embryo med hjerteaktivitet på 24 mm. Skal på UL igjen om 14 dager og håper alt står bra til da også. Min historie er ment som en oppmuntring til alle dere som har mistet og har blitt eller ønsker å bli gravid på ny. Det går an å bli gravid raskt igjen, og det er sjeldent man mister i MA to ganger på rad. Håper min positive utvikling fortsetter. Lykke til alle sammen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141353446-ikke-gi-opp/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå