Blomst90 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hei, Jeg mistet i en SA ( tror jeg) 26 januar, litt over 4 uker på vei. Kan jeg da regne dette som en mens? Jeg skulle hatt den 23 januar og denne Sa`en kom jo rimelig tett opp til mensdatoen... Det skal sies at jeg gikk gjennom en brå dødfødsel 23 november, og har etter dette kun hatt en mens, altså 23 desember. Jeg testet positivt i forrige uke, men kanskje er det hcg fra forrige sv.skap som henger igjen? Og at dette som kom nå egentlig er mensen og ingen Sa? Hvordan ser jeg i så fall forskjell? Jeg har veldig mye smerter, mer enn jeg noen gang har hatt under mensen og det kommer mye blod som er slimete og klumpete..Kanskje har bare hele menstruasjonen min blitt voldsom etter dødfødselen..Jeg håper jo nesten ikke det, for for et kjør hver mnd.. Ble veldig mange spr men tenker en del på dette siden jeg gjerne vil ha igjen min normale syklus...
cathrine&emma Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 det eneste jg kan svare på er etter min egen erfaring.. jg mistet for noen år siden, da var jg 5+3 , det kom som vanlig mens, bare med klumper og smerter osv, men jg hadde vanelig mens mnd etterpå .. akkurat slik som jg pleier og har hatt den siden.. enste jg blødde til og fra i 3 mnd etter jg hatt født datteren min halvanne år etterpå... (blei gravid igjen 8 mnd etter jg hadde mistet)... håper det var til litt hjelp..
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Det høres ut som en tidlig SA/kjemisk graviditet. Det samme skjedde meg en gang. Fikk poitiv test på IKM, men begynte å blø 4 dager senere. Da kom det blod som en normal mens. Om det er hcg som henger igjen er vel lite trolig siden du hadde en mens 23 desember. Jeg hadde en MA i oktober 09, og min første mens etter utskrapningen var helt sinnsyk! Maaaaaasssssseeee blod og klumper. Tror det er livmorens måte å rense seg på! Ta utgangspunkt i 26 januar som første blødningsdag i en mens nå, test med el test og se om du har el om 14 dagers tid. Jeg ville tenkt dette som en ny prøveperiode/syklus nå og sett hva som skjedde om 4 uker igjen. Jeg er veldig lei for at du måtte igjennom en dødfødsel, Blomst90! Håper det går bra med deg, og at du får en spire denne syklusen :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå