Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hva er det med folk å ha så sinnsykt mange bilder av seg selv på face'n? Ei jeg kjenner har nesten 200 bilder av seg selv, og veldig mange av dem har hun tatt selv. Laster opp selvportretter daglig. Gjør meg jo egentlig ingenting, men man angrer kanskje i fremtiden når det ligger en haugevis med festbilder på nettet? Hva vil man oppnå? At alle forteller deg hvor vakker du er eller? Og er det bare jeg som er sær når jeg synes det er upassende å laste opp bilder av seg selv i bare stringrtrusa og en t-skjorte som såvidt dekker rompa på facebook? Flere jeg kjenner synes tydeligvis det er helt greit, kanskje bare jeg som er en smule gammeldags..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har også en gammeldags innstilling, så jeg reagerer når noen legger ut sexy bilder av seg selv i bikini f.eks. Eller med sånne bunny-ører på hodet.
mor til ei lita tuppe Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Hørtes kjent ut, har ei venninne som laster opp nye bilder hver eneste dag og gjerne nytt profilbilde hver dag også. Nå er dette til min underholdning, men jeg ville ikke gjort det selv. Noen er skikkelig grove, kyssing med jenter/gutter, blotter trusen, viser over halve brystene og bilder av at de tar på brystene til hverandre. Synes overhodet ingenting om dette, men jeg verken drikker eller fester, så jeg slipper å si at slike bilder skal ikke legges ut av meg(er blitt lagt ut vanlige ansiktsbilder av oss sammen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå