Gå til innhold

Haha, blitt i tvil igjen...

Anbefalte innlegg

Blir gal... Nå har jeg begynt å tvile på Hermine, føler ganske den r' en blir litt hard. Men nydelig navn så det er ikke strøket på noen som helst måte! :)

storesøster heter Vida.

Filippa var også ett alternativ, men var redd for at det skulle bli utalt flippa.

Husker vi nevnte at navnet Vida hadde spansk opprinnelse sist, men det står oppført som skotsk opprinnelse her på navneguiden. Men mulig mange forbinder det med spansk siden det betyr liv på spansk. Men det gjelder jo også Italia vel?

Hva ville dere valgt? Gjerne kom med innspill på navn dere mener passer til vida!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141353147-haha-blitt-i-tvil-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tenkt på at navnet Hermine er for hardt, jeg syns ikke det. Syns bare det er fint at dere ikke har for like navn på jentene. Fint at de har ulike endinger også.

Hermine er jo kjempefint!

Jeg har selv R i navnet mitt og liker den. :o)

Ser ikke *Vida og Hermine* fint ut da?

Jeg syns både Hermine og Filippa er to utrolig nydelige navn. Jeg oppfatter overhodet ikke r`en i Hermine som hard.Selv om de er ulike syns jeg også begge navnene fungerer fint sammen med Vida.

Tror kanskje jeg holder en knapp på Hermine, men er ikke sikker...........Begge er som sagt utrolig fine.

Et annet navn jeg også syns er nydelig er Alva.

Vi har hatt Alva også på lista vår, og vilja. Fikk tilbakemelding om at vilja ble stilkræsj med vida. Pga spansk opprinnelse:)

men jeg synes alva blir mer sprik til vida enn vilja :)

Vida og Hermine.

Vida og Filippa.

Evt andre forslag?

Annonse

Takk for tips, men iben og jana blir litt for spesielle for min smak!

Vida og Filippa, eller Vida og Hermine.

Sofia var vårt første valg lenge uten at noen av oss falt pladask. Men siden det er populært så ønsker vi ikke det.

Synes det er forferdelig vanskelig......

Takk for tips jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...