Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 fødte for ei måned siden og har fram til nå gått med gravidbukser fordi jeg ikke ville bli skuffa ettersom jeg vet at vanlige bukser ikke har passa. i dag tok jeg mot til meg og prøvde mine vanlige bukser...herregud,jeg fikk ikke igjen knappen engang! for en tragisk nyhet! føler meg feit og jævlig selv om jeg ikke er så veldig overvektig.ligger mye skjult på hofte,rumpe,mage og lår...HATER disse delene på meg... må man vente til 6 uker før man trener?eller kan jeg gjøre noen øvelser hjemme på gulvet mitt allerede nå? jeg vil ha tilbake kroppen min!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Tok meg ett år for å få kroppen tilbake! Men det var uten trening da. Du kan jo gå masse tur? Om du orker. Men ta det rolig,og lytt til kroppen din. Lykke til,du har den nok tilbake om ikke så lenge Ha en fin dag,hilsen ei som også hata kroppen sin rett etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg brukte gravidbukser i flere måneder;-) Tok meg over 1 år å få tilbake kroppen igjen, da i ny og annerledes versjon, måtte kjøpe nye jeans fordi kroppen hadde fått en ny fasong;-)
AussieAnette Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Eh ikke igjen knappen? Jeg får ikke buksene over låra engang jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe. uff.. uansett enig med deg. Gi meg kroppen tilbake igjen!
Figa Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Den går tilbake igjen etterhvert. Etter at jeg fødte andremann trodde jeg at løpet var kjørt. Jeg har begynt å trene da. I det siste har den blitt ganske lik som den var før. Eneste som henger igjen er strekkmerkene, men det gjør ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Dropp brød, ris, pasta, poteter, og sukker. Etter tre mnd veide jeg mindre enn før fødsel og så smashing ut (Ikke mye trening, kun turer med vogn).
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Herregud, gi deg da HI. Det har bare gått 1 mnd. Hva hadde du forventet egentlig? At du får kroppen tilbake med engang etter fødsel? Er det det du har gått og håpet på? Nå få du slappe litt av her.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Jeg var tilbake i jeansene mine etter tre uker, men slike ting avhenger ikke bare av hvor mye du har gått ned, men også om at hoftene må "trekke seg tilbake". Min anbefaling er å unngå for mange caffe lattte. Det blir fort mange cafebesøk med barselgruppen. Det gjelder å finne andre som er i samme situasjon, og som også kunne tenke seg å gå ned noen kilo. Finn noen fine turområder, gjerne med motbakker og sett i gang. Pass på at det finnes noen steder på veien dere kan gå inn å amme. Turistforeningen arrangerer trilleturer som det går ann å henge seg på. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 sist svangerskap var det nemlig slik,at jeg gikk rett inn i jeansen mine...men nå er det jammen meg andre boller... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå