Gå til innhold

mammaklær =)

Anbefalte innlegg

ja no e d vel på tide å invister i nå mammaklær. de fleste bukser bynne å bli trang no.. e i uke 17 æ!!e d nå my stili der ute ?? forslag på kor man ska gå å se etter klær?? bor i trondheim æ,så hvis noen veit av nå gode plasser så rop ut =)

arti at magen bynne å vises litt no ja! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141353118-mammakl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:0)

Arti at det begynner å vises da :0) Jeg bodde i Trondheim i et par år. Vet de hadde en del fine mammaklær på H&M på Torvet. Verdt å ta en titt iallefall. Ikke alle H&M som har like bra utvalg i mamma klær. I narvik, der jeg er nå, er det heller lite....det samme som har hengt der siden sist jeg var gravid nesten.

Ellers er det flott med tunika og tights. Du finner tights for gravide på H&M også. Tunika kan du jo kjøpe hvor som helst. Er en del fine nettsider også som er verdt å se på. Du finner adressene her på Barn i magen.

Lykke til og kos deg med nyinnkjøp.

HEi!

Jeg har kjøpt dongeritight på HM (kr 199). Snadder! Har også kjøpt en trang dongeribukse på HM (kr 399). Kjøpte på nett.

Ellers har de mammalklær ¨på Polan og Pyret. Tror Lindex har også. JEg går stortsett med tights og trang singlet/genser, Da viser vi frem magen litt også. Er snart ferid med uke 17 nå og har tredje barn i magen, så her er det litt mage etterhvert ja!

Lykketil med kjøpet! Og kos deg med voksende mage! Er så koselig:)

Annonse

Kan absoulutt anbefale Bellykiss i Fjordgata! (Like ved Nøstebarn.) Der har de masse flotte klær :-) Ellers har jo Zip i Olav Tr. gt. også mammaklær, og H&M har jo også noe (men ofte i varierende utvalg og kvalitet).

Kos deg med magen, jeg har gått med mammaklær lenge nå (venter nr. 3 og fikk derfor tidlig mage) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...