minnimus83 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 er det noen som har prøvd å slim løsend hostesafr når de prøver å bli gravid?
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har prøvd det to perioder tror jeg. Aner ikke om det hjelper egentlig. Men jeg får litt mer slim det har jeg lagt merke til. Drikker oxo grapefrukt juice og tar vitex hver dag. Venter IKM neste helg regner jeg med. Har sluttet å gå med forhåpninger.
minnimus83 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 vitex? hmm arldi hørt om eg håpe det skjer noe i helgen men tvile på det, venter mens då
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 ja jeg gjorde faktisk det når jeg ble gravid nå. Hadde pos el-test og så så jeg tilfeldigvis hostesaften i kjøleskapet om kvelden og tenkte; tja hvorfor ikke? Tok 2 gooode slurker i 3 dager hver kveld. PLeier å ha veeeeldig seigt og mye EL-slim men den gangen var det veldig tyntflytende. SÅ ingen tvil om at hostesaften er slimløsnende:) Og gravid ble jeg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg tok det i fjor og ble gravid når jeg prøvde det - men mistet dessverre i MA Har ikke lyst til å prøve det igjen, selv om det sikkert var tilfeldig... men har hørt flere som har blitt gravide når de har prøvd hostesaft Lykke til da hva du enn bestemmer deg for Klem fra
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Jeg tok det sist jeg var prøver, og ble jo gravid da. Merket også mer slim. Har kjøpt inn en nå også og tror jeg begynner i kveld el i morgen. El den 2.februar. Lykke til:-)
sister wanted Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Hvor mye tar dere? Følger dere doseringen på flasken. Temmelig desperat, ja. MÅ prøve alt! ;O)
minnimus83 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2010 er det den uken eggløsbingen er vi skal drikke hostesaft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå