Gå til innhold

Da har jeg vært til akupunktur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så fryktelig kvalm og kastet opp hver kveld siste uken. Har flere venninner som har fått hjelp av akupunktur, så idag var det min tur å teste dette! Beklageligvis har ikke jordmorsenteret her jeg bor dette tilbudet, slik at jeg måtte betale hos privatpraktisenrende. Dette koster jo litt, men jeg er sååå lei at jeg er villig til å prøve!!

Iallefall, dersom det er flere som sliter skikkelig med kvalme, så anbefaler jeg dere å ringe jordmor å høre om de kan tilby akupunktur. Det er mange som gjør det. Kjipt at et så viktig tilbud skal variere ut fra hvor man bor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tipset, Surfepia! Jeg er forferdelig dårlig, og har vært det siden uke 4. Har god erfaring med akupunktur under fødselen så det er absolutt noe jeg tror på. Men det koster en del penger hos privatpraktiserende. Skal spørre jordmor når jeg skal dit om 2 uker hvis jeg fortsatt er kvalm da...

Skrevet

Hei hei.

Jeg også sliter sånn med kvalmen. Har vært to ganger til akkupunktur og skal igjen i morgen. Hadde en fin dag etter at jeg var der på mandag (2 gang), men har vært like dårlig resten av uken. Håper virkelig det hjelper på sikt. Begynner nesten å bli desperat her..Jeg går også privat så det koster en del. Håper det er verdt pengene;)

Skrevet

Hei igjen! Da har jeg vært til min 2. beandling idag. Spent om jeg vil merke noen bedring. Hadde vært fint å tatt helg å kunne spist god mat og kosa seg litt :-)

Kan jeg spørre deg "mamma med jente født 07<3" hva du betaler der du går?? Jeg har fått tilbud om en pakke på 6 behanldinger til kr 2.000,- Dersom ikke, koster det 420,- for hver behanlding. Jeg synes dette er svindyrt!! Iallefall med tanke på at de i nabokommunen får dette gratis som en del av den ordinære svangerskapsoppfølgingen.... Lurer nesten på om jeg skal ringe dit når jeg er hjemme på besøk hos familien å høre om jeg får komme til behandling der...

Iallefall, lykke til, så håpe jeg vi får en super helg!!

Skrevet

Jeg betaler kr 400,- pr gang, og synes det er svindyrt:/ Surt å betale så mye for noe som andre får gratis. Jeg var til min 3 behandling i dag, og nå er jeg i fin form. Nyyyyter virkelig å ha et opphold fra kvalmen. Jeg var til min 2. behandling på mandag, og da hadde jeg også en fin ettermiddag. Men resten av uken har jeg vært i elendig form. Så er spent på hvor lenge den gode følelsen varer denne gangen:) Skal tilbake igjen på mandag. Ha en strålende helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...