Gå til innhold

Hvordan fylle ut invitasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hva det betyr når det står 3 felt med tekst som skal fylles inn inni invitasjonen. Tror det stod noe sånt som:

"Til kaffe" og så var det et felt som skulle fylles inn

"Til middag"

"Ønskeliste"

Jeg har teksten klar, men forstår ikke hvordan jeg skal fylle dette inn? Det er forresten fra kortshop.no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres skikkelig rart ut. Sjekk ut optimalprint i stedet. Vi bestilte derfra og de var kjempefine!

Skrevet

Hei

Det er om du skal invitere noen gjester til kaffe og noen til middag. Vi fylte bare ut middagsfeltet da alle våre gjester kommer til middag. Hvis du skal invitere noen til kaffe må jo teksten på deres invitasjoner se annerledes ut mtp servering og klokkeslett. Vi bestilte fra kortshop.no og var kjempefornøyde, god service og rask levering:)

På "ønskeliste" skrev jeg om jeg hadde noen spesielle anmerkninger til informasjon. F.eks forsvant den første 0'en til alle med postnummer i Oslo i det ecel-programmet du skal benytte til gjestelisten. Skrev derfor der at de måtte passe på at hele postnummeret kom med på konvoluttene, noe det gjorde:)

Lykke til:)

Skrevet

Det skulle stå "excel-programmet":)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor kreativ du er, men jeg har laget alle våre invitasjoner selv og endte opp på mellom 100-150kr for alle sammen. 36invitasjoner til ca70gjester. Mange som er 2 eller flere på vår liste.

Vi sjekket også ut kortshop.no, men fant ut at det ble veldig dyrt. men jeg også forstod det sånn at man skulle skrive opp de som skulle inviteres til middag for seg og kaffegjester for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...