mariell78 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg skal på tidlig UL imorgen pga kronisk sykdom. Da er jeg 9+4. Er det noen som vet hva jeg kan forvente meg? Innvendig eller utvendig UL? Hva kan jeg forvente å se? Jeg har lite symptomer, så skal bli fint å se om det faktisk er noe der inne...
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det vanligste så tidlig er innvendig UL
Ponyo Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Det gjøres såvidt jeg vet ikke utvendig UL før rundt uke 14, så det blir nok innvendig.
mariell78 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har vært på UL idag. Det ble innvendig siden det var så tidlig. Men det var helt utrolig å se den lille! 3 cm lang. Hjertet slo som bare det og alt var som det skulle. Var veldig sterkt, tårene bare trilte da jeg så den lille. Anbefaler virkelig å ta en tidlig UL for å forsikre seg om at alt er bra! Jeg merker nesten ingenting til graviditeten, så var deilig å se at det faktisk var noe der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå