Gå til innhold

Hvis du skulle fått både gutt og jente i dag, hva ville navna blitt?

Anbefalte innlegg

Er fan av oppkalling akkurat nå, men er ikke sikker om jeg vil kalle opp besteforeldrene eller oldeforeldrene. Eller om jeg skal ta de oldeforeldrene som fremdeles er i live og får oppleve det eller hedre de som er døde.

Jeg har bare en gjenlevende bestemor, han har begge i live. Jeg har ikke bestefedre, men den ene døde før jeg ble født, så han betyr naturlig nok ingen ting for meg. SB var knytta til sin bestefar som døde for ikke lenge siden, men de har samme navn, så der er oppkallingen i boks allerede..

Tenker på Anne Kari til jente, eller kanskje Margrete.

Lars eller Harald på gutt.

Men i morgen har jeg nok andre navn på lur. Og når jeg endelig blir gravid blir jeg nok enda mer usikker..

Fortsetter under...

Barnet vi får i juli blir en Viktoria eller Benjamin.

Har to gutter fra før. Hadde gutt og jente navn klare i god tid før de ble født. Alexander hadde blitt Christine om det hadde vært en jente, og Christian ville vært Elisabeth om det hadde blitt en jente den gangen.

Selv har jeg ett sært navn som jeg er ganske så alene om...så det er kanskje derfor jeg liker gamle klassiske navn :-) som det finnes dusinvis av andre som heter. ;-)

Annonse

Nå tror jeg nok at jeg har fått de barna jeg skal ha, men hvis jeg plutselig hadde fått tvillinger i dag, tror jeg kanskje det ville blitt:

Ebba og Ådne

eller

Bertine og Ådne

Har alltid likt navnet Andre til gutt helt fra jeg var liten, alle mine guttedukker(barbie) het det. Man søs tok det navnet til sin første fødte, ble litt sur da.

JEnte navn var susann, men etter å ha en bekjent med det navnet som jeg liker mindre så ble det nok ikke det.

Så hadde jeg fått ei jente i dag hadde hun hett Oda elise eller Anna Elise. Gutte navn er det litt verre med har allerede to med tredje mann på vei og sliter med navn til han, men Sigurd Olai står ganske høyt så jeg regner med at det ville bli det.

Annonse

Alexander og Christian er fine navn :-) Men må bare si at jeg syns Victoria med c, passer mye bedre inn til søskenflokken enn med k :P

Victoria og Benjamin er kjempefine navn :)

alexander, christian og victoria

alexander, christian og benjamin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...