Mamma til tre :o) Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Er på dag 12. i syklusen, har 27-28 dagers syklus. testet negativ på EL test både i dag og i går. men, jeg kjenner at det begynner å murre i eggstokkene nå, og omkring 14.dag kjenner jeg EL veldig godt. Men, da burde jeg vel testet positivt i dag?
Mamma til tre :o) Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2010 når pleier dere å teste positiv som har samme syklus?
Lille diamant Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Er selv på dag 13 idag, og venter på positiv EL-test.. har hatt EL-slim i 2-3 dager allerede, men forsatt ingen positiv test. Har hatt 29-dagers syklus de siste mnd, men regner med at den kanskje blir 28 dager denne gangen pga at jeg har symptomer på EL nå allerede. Kan jo være du får positiv test imorgen, siden EL-dagen kan variere fra mnd til mnd. Jeg regner meg testen blir positiv imorgen, for idag har jeg helt tydelig EL-smerter..og masse slim (beklager detaljene)
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 tester dere alltid til samme tid på døgnet, og latt være å gå på do i minst fire timer????
Mamma til tre :o) Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 takk for svar.. regner med EL kommer på lørdag,men etter det jeg leste på pakken så skal vel testen slå ut positiv et par dager før.. ikke testa EL før jeg jeg har også litt EL slim i dag, men det varierer veldig fra mnd til mnd.. noen gager er det sparsomt, andre mnd er det MASSE, nesten som når slimproppen går når fødselen er i gang. men kjennes ut som om jeg har eggløsning allikevel.. uavhegig om det er sparsomt eller masse.. jeg tok testen sånn ca kl 12 både i dag og i går, kanskje jeg burde tatt den litt ut på eftan i morra. blir spennende og se, jeg har to barn som er unnfanget på første forsøk, men denne gangen ser det ut som det lar vente på seg er i pp 3 nå...
førstegangs-prøver<3 Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 jeg bruker el test for første gang denne mnd.. begynte teste på dag 11. jeg tester på morgenen, ved første besøk på toalettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå