Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 gjerne hovedveggen.. der alle ser når man sitter i sofaen?... Det er så harry altså!
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Harry? Jeg trodde malte bilder av elg var harry jeg.
Gjest ->>- Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Vi har et par halvstore bilder av nakken til den ene og foten til den andre. Riktignok ikke på en hovedvegg. Det er fine bilder.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har et bilde av en stor elg jeg har malt selv over sofaen faktisk:) Haha
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Hi hi. Vi bryr oss ikke om at elgene vaare er harry, gjoer vi?
♥Nemi♥ Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Herregud, er alt harry? "Seriøst, hvem har varmepumpe i dag? det er så harry, for det passer ikke inn!" "Åh, har dere virkelig fliser på badet? Det er så harry" "Black design er harry!" Du er harry skal jeg si deg.
Gjest eelis+kian Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tror jeg må ha gått glipp av noe... Hvorfor er det harry?
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Stort bryllupsbilde på lerret er enda verre..
thea - M har gull i gulping Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Spørrs hvor stort da.. Jeg har faktisk 4 rammer, tilsammen 6 bilder av nyfødte babyen hengende på kjøkkenveggen. En stolt mormor som var å tok bildene da hun besøkte henne på sykehuset. Og hang dem opp før jeg kom hjem fra sykehuset. Ikke akkurat så veldig fint med bilder av en skrikende baby. Men jeg har ikke hjerte til å ta de ned. Synes også det var en koslig tanke av mamma:)
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Om det er stilfulle bilder i sort/hvitt (jeg liker sort/hvitt bilder veldig godt) og ikke er så alt for store så synes jeg det kan være veldig pent. Gjerne med tre bilder, som nesten alle er like, på rekke. Men glorete fargebilder liker jeg ikke. Er ikke helt min smak....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 små bilder på kjøkkenet er koselig, store bilder på hovedveggen i stua er harry.. Er bryllupsbilde er jo det verste av det verste.. Sånn er det bare..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes egentlig det er fint jeg da!! Men det må være svart/hvitt. Kunne godt tenke meg å tatt en serie av 3 bilder av datteren min. Ett av hender, ett av føtter og ett av enten ansikt eller hele kroppen. Da mener jeg slike som er tatt av fotograf altså!!! Og bare for å ha gjort det klart en gang for alle : Ja, jeg er harry og bryr meg ikke om hva andre synes! Alt er harry omtrent ifølge dere dibbere :-P
Lemonia Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Ingen, er ikke så glad i store bilder av familien hengende rundt, og spesielt ikke i stua. Har noen rammer med små bilder av oss hengende i trappen, men det er mer diskret.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 Harry her... Har et bilde av hvert av barna i str. 20 x 25 (ikke så fryktelig store). Fine bilder av nydelige unger. Jeg driter i hva andre måtte mene om det. Også er de i farger, for jeg syntes ikke bildene ble så fine i svart / hvitt. Med det rykket jeg nok videre oppover harrystigen. Er nok ultraharry som er passende stempel på meg. Shit... Jeg har visst et par gjenstander fra Black design, også har jeg fliser på badet: Ja, ja... Kall meg bare megasuperultraharry når dere passerer meg på gata, skal ikke forundre meg at det synes lang vei :-P
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har en sånn trippelramme fra Studio G, og en 5x ramme fra Ikea - Alle med fotografbilder. Men det er det da, spørs om vi bytter ut den 5x ramma til enda en trippel når vi får neste:-) Men skal ha et stort med 2 årsbildet på da:-) Herregud, det er jo ungene mine, selfølgelig skal de få veggplass!
Miztery Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 Vi har et 30*40 cm (lerret) i sort hvitt av datteren vår over spisebordet, et nydelig bilde av henne som jeg har tatt selv. Tanken var at den veggen skulle mer eller mindre dekkes med hverdagsbilder av oss i familien på lerret, men har ikke kommet så langt enna.. Hvilke bilder er ikke harry da? Hva får man lov av deg å ha på veggen, HI?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #21 Skrevet 28. januar 2010 Du trenger ikke min tillatelse til å henge opp bilder av noe slag, Miztery;-) HI
Miztery Skrevet 28. januar 2010 #22 Skrevet 28. januar 2010 Det vet jeg vel.. Hvilke bilder har du på veggene dine da? Målet mitt er å få tatt et bilde av Brooklyn Bridge eller fra Central Park om ikke så lenge, som jeg skal få forstørret og hengt over sofaen.. Elsker å fotografere, og syns fotografier er penere enn malte bilder!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #23 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes da også fotografier kan være fint.. og, familiebilder er helt fint det, bare ikke overdimensjonerte og midt i fleisen mens jeg spiser middag! Hva jeg selv har på veggene? jo, noen lerreter som jeg har malt selv, fem-seks litografier som jeg har kjøpt her og der, et par malte portretter fra begynnelsen av forrige århundre, og noen vakre rammer uten bilder i.. .. HI
Figa Skrevet 28. januar 2010 #24 Skrevet 28. januar 2010 Jeg kan ikke skjønne hva som er harry med å ha bilder av barna sine på veggen. Kan være enig av at bilder tatt av fotograf der barna er oppstilt ved siden av hverandre er litt utgått på dato, men selv har jeg mange bilder av barna mine hengende på veggen, gjerne der folk ser dem (hvor skal man ellers henge dem? ...der de ikke ses?) og det er absolutt ikke harry etter min smak!
prekæs Skrevet 28. januar 2010 #25 Skrevet 28. januar 2010 Joda. Jeg har, men har usedvanlig vakre barn som tåler å bli sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå