Gå til innhold

Barnehage i bodø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en å anbefale?

Jeg og mannen tenker på å flytte til bodø til høsten, så da kan det vel være greit å søke barnehageplass;) Er ikke kjent der i det hele tatt. Men tenker sentrumsnært og omeng høyskolen, da jeg skal mest trolig gå der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setrumsnært eller ved høgskolen? Har du hørt med studentbarnehagen`?

Skrevet

Har satt opp studentbarnehagen på 1.valg, men tenkte å skrive opp noen til.

Trodde høyskolen lå sentrumsnært jeg, men har fått sjekka ut det litt, så det stemmer jo ikke helt. Så da blir det vel at vi må finne oss en leilighet på mørkved og.

Tenkte egentlig at vi kunne bo sentumsnært, så ta buss opp til skolen (for det regner jeg med at går) og da er det jo greit med en barnehage rundt der vi bor..

Er ikke så lett dette..!

Skrevet

Om jeg skal anbefale noe ville jeg ikke bodd sentrumsnært i Bodø når du skal gå skole der. Mye bedre å bo på Mørkved!! Der finner du ALT ;) Dagligvare, apotek, lege, tannlege, frisør, cafe ;) Etc.....

Studentbarnehagen der har 2 avdelinger.

Men om du er interessert i å vite mer er det bare sende p.m ;)

Jeg studerte og hadde Snuppa mi i barnehage der i 3 år- og har bare lovord om den barnehagen....:)

Skrevet

Lokalen til studenbarnehagen holder på å gå i oppløsning, så de holder på å bygge ny. Den skal vel være ferdig til nytt barnehageår. Ville nok også bodd på Mørkved, da har du alt det trnger i ummidelbar nærhet.

Skrevet

Det tar minimum ca. 20 minutt fra sentrum til høgskolen i bodø, ihvertfall i rushen. Men det er veldig fine boligområder nært høgskolen, dessuten er det billigere å bo der, enn i sentrum. De har også flere matvarebutikker, pub, cafe, kiosk og videoutleie, treningssenter like i nærheten av høgskolen. Jeg ville anbefalt deg å bo på mørkved, hunstad, Støver eller Bertnes.

Lurer på om det ikke er noe som heter Mørkvedmarka barnehage?

Skrevet

Har høyrt mykje skryt om Mørkvedmarka ja. SKal du gå på høgskulen anbefaler eg deg å bu på Mørkved og ha alt der. Vi bur i byen, har barnehage i byen og går på skule på mørkved.

Skrevet

Jo, men den er vel den barnehagen på Mørkved som er lengst unna høgskolen. Det er vel 5-6 som ligger nærmere.

Skrevet

Ikke så nært høyskolen - men Maskinisten Friluftsbarnehage andbefales på det STERKESTE !!!! Beste bhg i byen :):):):)

Skrevet

Anbefaler Hunstad øst barnehage, ligger på Hundstad med i gå avstand til Høgskolen. Flotte student boliger i Hammarlia. Da kan en gå både til barnehagen og høgskolen. Hunstad øst er en frilufts barnehage og en super barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...