Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ønsker å lage en tråd for oss som skal ha uttak i uke 10

sleng dere på, så kan vi holde hverandre underrettet under veis.

Dette er mitt andre forsøk, og jeg startet med spray i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei gledermeg73:)

Jeg slenger meg på denne tråden. Dette blir mitt 2. ICSI forsøk, men på en måte det første...da forrige ble avbrutt etter uttak.. Nå er vi eeendelig i gang igjen og jeg glede meg masse! Jeg starter på spray på onsdag=)

Skrevet

Hei.

Jeg slenger meg på jeg også:=)

Ser ut som om jeg skal sette inn frysesegg i uke 10, men det kan muligens ende med å bli i uke 11 om mensen plutselig finner på å bli noen dager forsinket neste gang.

Men om alt går som planlagt så blir det innsett i uke 10 av to eskimo egg fra frysern:=) Har kun to på frys, så håper av hele mitt hjerte at de overlever opptiningen.

Har hatt 2 neg ICSI forsøk bak meg, så om dette ikke går veien på fryseforsøket så nærmer jeg meg faretruende 3. og siste offentlige forsøk.... Skummelt!!!

Skrevet

to snart tre...så kjekt at du er med denne gangen også! Vet ikke om du husker meg, men vi var på samme uke sist forsøk også...var ikke mange på den tråden som ikke ble gravide, men nå får vi håpe det er vår tur:)

Skrevet

Tror jammen jeg blir uke 10. Det betyr at tiden endelig nærmer seg igjen. Bortsett fra det skal jeg ikke ha store forventninger ennå, men at jeg får mensen når jeg skal.....!

Jeg skal ha kort regime, det blir nytt

Skrevet

Hei

melder meg inn her.

Skal ha fryseforsøk i uke 10 vis mensen kommer som den skal.

Men iallefall uke 11 blir det:)

Fikk en liten gutt i sommer så nå skal vi prøve å få en søster eller bror til lillemann:)

Vi har 14 egg på frys så håper det klaffer med et av di:)

Ble gravid på fjerde sist.

Håper det klaffer for oss alle denne gangen.

klem

Skrevet

Heisann.

de sier vi skal få en blødning en til to uker etter start av spray, kan det være normalt at den kommer etter 4 dager?

hmm....

Skrevet

Hei.

Jepp, det er flere som får den kun få dager etter de startet på spray. Er du usikker, så ring klinikken din. Mulig de tar en blodprøve når du er ferdig for å sjekke at du er ferdig nedregulert. Selv fikk jeg ikke blødning i det hele tatt på første forsøket da jeg brukte spray, og var nedregulert uansett.

Lengter84: ja deg husker jeg jo!! Artig at vi skal på nytt forsøk samtidig. Ble forsøket ditt avbrutt etter uttak sist??? Ingen egg på frys heller? Håper du lykkes nå - nå må det som du sier jammen være vår tur:=)

Selv skal jeg igang med frys og håper alt jeg kan at de to eskimoene jeg her i fryseren overlever opptiningen og gir resultater på test snart. Begynner å bli ekstremt utålmodig, snart 1 år på icsi uten positiv test og totalt snart 5 år prøving uten å få det til. Og det er lite feil hos mann, eggene blir supre etter befruktning og alt ligger til rette - men blir jo ikke positiv test.

Nei, nå gjelder det å forsøke å nyte dagene før mensen er forventet 26.feb og før medisin start (Progrynova). Da starter jo nok en spennende og nervepirrende periode foran oss.

Artig at vi er flere som skal i gang samtidig- ikke minst at en eller flere statisisk sett vil lykkes av oss med positiv test etter uke 10/11 innsett::=)

Skrevet

Ja, forsøket mitt ble avbrutt etter uttak, og ingen på frys nei:( Men denne gangen håper vi hvertfall på innsett!

Jeg har som deg snart prøvd i 5 år..men her er det jo en klar feil da..er dere uforklarig barnløse eller? Må være frusterende å være i prøverørsprosessen lenge uten positiv test..håper virkelig du lykkes denne gangen!

Begynner på spray i morgen jeg...og samtidig i ny jobb...hjelpes er veldig spent på de kommende ukene!

Skrevet

Hmmm... jeg skal starte med spray den 13. feb og skal ha uttak i uke 10-11. Kan det stemme... Dette er første forsøket mitt og jeg er både spent og usikker. Er det bare sprøyter (menopur) som brukes til modning av egg? Ikke pergotime? De har enda ikke tatt blodprøver av meg - gjøres det før forsøket - tenker at det er greit å få målt FSH i allefall. I allefall fint at vi er flere og at det fins noen å dele tanker og frustrasjoner med. Hva gjorde de egentlig før Internett...???

Skrevet

Hei uke-10 jentene! Hvordan går det med dere alle?

Jeg har gått på spray i snart en uke nå..og har slitt en god del med kvalme og humørsvingninger, men det går stort sett bra!

Tryllestøv har du funnet ut mer? Jeg har brukt ca 5-6 uker på forsøkene, men det varierer vel litt med om det er privat el offentlig også dette...

Synes ellers at tiden går alt for seint!! Jeg vil så gjerne bli ruger NÅ!! Har aldri vært det før i disse snart 5 årene vi har prøvd, så kjenner jeg er veeeldig utålmodig! Menmen, skal spraye lenge ennå, også er det sprøyter og UL, og dermed den spennende dagen med uttak. Bestevenninna mi fikk baby i foriige uke, og jeg kjenner jeg er veldig misunnelig nå...glad på hennes vegne....men likevel så skjærer det litt i hjerte mitt..jeg vil så gjerne bli mamma! Må det gå denne gangen for oss jenter....TVITVI!!

Skrevet

Hvordan går det med dere? Jeg begynte på spray i går og er spent på ev. bivirkninger. Har hørt så mye negativt om den sprayen. Kan bli en utfordring å huske å ta den 4 ganger om dagen...Må konsentrere meg skikkelig.

Skrevet

Hei Tryllestøv:)

Så spennende at du har begynt på spray, går det bra så langt? det er utrolig hvor forskjell det er på bivirkninger...mange merker ingenting, mens andre blir helt tullete av det:) Jeg kjenner humøret og formen svinger...har hetetokter og hodepine....men greier meg såpass bra at jeg fungerer på jobb å sånn (men ikke noe mer enn det...er helt pumpa!!)

Jeg sprayer bare tre ganger om dagen denne gangen og synes det var lettere å huske...for da er det det første jeg gjør nå jeg vokner, første jeg gjør når jeg kommer fra jobb og det siste jeg gjør før jeg legger meg...men ja det er lett å glemme!

Hvordan er det med dere andre da....var så lite liv på denne tråden....er dere der??

Klem

Skrevet

Jeg går og venter ...Og tror mensen kommer når som helst, alle tegnene er der. Gleder meg til å sette i gang, dette har jeg venta så lenge på. Vil bli ferdig med det. Håper selvfølgelig jeg lykkes, men om jeg ikke gjør det, innser jeg at det er eggene det er noe dårlig med, og så avslutter jeg med det. Har et verdifullt liv ellers, og kan innse mine begrensninger. Men jeg vil så gjerne lykkes, og nå er det ikke lenge til jeg får et forsøk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...