Monique8 Skrevet 28. januar 2010 #1 Del Skrevet 28. januar 2010 Frem til idag har jeg vært kjæreste med bf. Den personen som har støttet meg gjennom alvorlig sykdom, og gitt meg troen på meg selv tilbake. Han som støttet meg da faren til min yngste datter truet med å kidnappe datteren min, osv. Nå oppfører han seg akkurat slik bf til min yngste datter gjorde. Han skal IKKE ha barn. Og gidder ikke prøve å finne løsninger engang. Overfokuserer i stedet på problemer. Han som en gang ga meg et ultimatum og sa at enten så får vi barn sammen, eller så blir det ikke oss to. Nå som vi er gravid, nei da vil han ikke ha det. Jeg er ikke glad for at det nå er slutt, men jeg er glad for at denne situasjonen nå har tvunget han til å vise hans sanne ansikt. Om ikke jeg var blitt gravid nå ville det blitt oss to, og vi ville flyttet sammen etterhvert. Jeg vil ikke bo sammen med en som er slik han er nå. Om jeg hadde tatt abort nå, så ville han fortsatt være sammen med meg. Som om jeg ville fortsette å være sammen med han da??! Ikke sjans i havet, for da kunne det samme skjedd igjen. Og ikke søren om jeg hadde gått henn å blitt planlagt gravid med han senere, fordi det da passet for han og hans planer da. Når jeg da måtte ta vekk tidligere. Jeg er 41,-hvor sent i livet innbiller mannen seg at jeg vil bære frem barn? Idag er livet mitt som kvinne over. Resten av livet mitt vil nå være viet til barna og jobben min. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141352460-jaja-n%C3%A5har-jeg-f%C3%A5ttbekreftelsen-p%C3%A5-at-jeg-vil-bli-alene/
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Del Skrevet 28. januar 2010 Mannfolk altså... Jeg er glad for at du er sterk nok til å ta det valget. Vet ikke om jeg er enig med den siste uttalelsen din, uten at jeg har noen efaring; husk at du lever og er en sterk og vakker KVINNE uansett hva som ligger på dine skuldre! Heier på deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141352460-jaja-n%C3%A5har-jeg-f%C3%A5ttbekreftelsen-p%C3%A5-at-jeg-vil-bli-alene/#findComment-141355545
Monique8 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar 2010 Tusen Takk for det Den siste uttalelsen er nok sterkt preget av dagen idag. Jeg brukte mange år på å klare å stole på mennesker etter mitt siste ekteskap (vært gift 2x), og nå sitter jeg da her ..igjen. Jeg gleder meg ikke til å fortelle om sv.sk til familie og venner. Barn nr 8,-og muligens 9, på vei, og ingen mann. En får så uendelig mye negativt fra alle mulige kanter når man velger å få mange barn,-det blir ikke bedre når man da er alene og alle ikke har samme far. Eneste grunnen til at jeg ikke tar av i full panikk nå er fordi jeg har startet min egen business innenfor et internasjonalt system. Og dette gjør at jeg jobber hjemmefra på pc/nett, og dermed styrer min egen arbeidstid og mengde 100%. Det gjør at selv om dette sv.sk skulle bli like tungt som forrige så kan jeg fortsette å jobbe. Og jeg kan jobbe rett etter fødsel og. Og nå som jeg ikke lenger går i det uvisse ift bf kan jeg nå se fremover å planlegge ift situasjonen slik den er. Stiller på linje med Anna Wahlgren jeg nå Og hun er jo knalltøff )) hehehehe Nå skal jeg bruke noen dager på å få alt det negative ut av systemet, og så bærer det fremover ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141352460-jaja-n%C3%A5har-jeg-f%C3%A5ttbekreftelsen-p%C3%A5-at-jeg-vil-bli-alene/#findComment-141356258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå