Gå til innhold

Bidronninggele / Wild Yam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen av dere jenter bestiller disse på nettet. På hvilken side, og hva betaler dere. Er frakten med i prisen? Jeg kjøpte på helsekostbutikk sist. 72 kapsler kostet kr 225. Er vel ikke så aller verst pris? Hvor mange kapsler tar dere daglig og på hvilken tid i syklusen? Selv er min syklus helt på jordet etter SA/MA med både piller og til slutt utskraping rett før nyttår. Men har konstatert at jeg ikke er gravid eller har eggløsning, så da har jeg begynt med bidronninggele. Tar 2 kapsler, dobbelt av det som er anbefalt. ;O)

Skrevet

Hei :)

Jeg bruker bidronninggele, og har gjort det siden sist mnd. Her har syklusene blitt kortere allerede ser det ut som, så virker som det er positivt for meg ihvertfall :) men tror det er kroppen som endelig har stabilisert seg etter MA i august også ,så er nok en kombinasjon av flere faktorer.

Jeg har kjøpt mine kapsler på en nettside som heter Urtesenteret, og der var de billige synes jeg. Her er adressen: http://www.urtesenteret.no

Wild Yam kapsler kostet 139 kr og bidronninggele kapsler 166 kr for 100 kapsler. Så synes prisene var greie, og de kom i posten 2 dager etterpå :) Jeg følger doseringen på boksene, for har ikke lyst å overdrive når man ikke vet hvordan det virker på kroppen. Men er vel mest sansynlig ikke farlig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...